Kuulun blogi

Snapchatin contex cards

Read More

Topics: Snapchat

Instagram Stories käyttöopas, osa 1: perustoiminnot

 

 

 

Törmäsin hiljattain Twitter-keskusteluun Instagramin Stories-ominaisuudesta. Olen itse hyvin aktiivinen Instagramin tarinoiden käyttäjä – niin sisällöntuottajan kuin katsojankin näkökulmasta. Olikin mielenkiintoista huomata, kuinka moni oli twiitannut, ettei käytä Instagramin tarinoita lainkaan. Siis koskaan! Minun mielestäni Instagramin tarinaominaisuus on kuitenkin yksi parhaista päivityksistä koko Instagramin historiassa. Sitä ei vain välttämättä osata hyödyntää parhaalla mahdollisella tavalla.

Päätin jakaa teille parhaat vinkkini Instagramin tarinoiden hyödyntämiseen. Tässä ensimmäinen osa, jossa kerrataan mikä Instagram Stories on ja miten sitä käytetään.

Read More

Topics: Instagram, Instagram Stories

LinkedIn ja videoiden geofiltterit

 

Read More

Topics: LinkedIn, Tapahtumamarkkinointi

Mindfulness ja hyvä muisti – tehoa työhön

 

Aiemmin kirjoittamassamme blogissa, 3 vinkkiä työhyvinvointiin, kerroimme kuinka meillä Kuululla huolehditaan säännöllisen kuntosaliohjelmien, ravintovalmennuksen sekä työyhteisövalmennuksen lisäksi koko porukan työhyvinvoinnista. Yhtenä tärkeänä työhyvinvointia edistävänä tekijänä nostin esille mindfulnessin eli tietoisen läsnäolo taitojen harjoittamisen.

Read More

Topics: Työhyvinvointi

Tapahtuman näkyvyyden maksimointi – case Salesvation

 

Olemme kirjoittaneet aiemmin tapahtumamarkkinoinnista lähinnä siitä näkökulmasta kuinka tapahtumaa voidaan markkinoida ennakkoon somessa, miten tehdä tehokasta maksettua mainontaa tapahtuman mainostukseen sekä tapahtuman jälkimarkkinoinnista.

Read More

Topics: Analytiikka, Livevideot, videomarkkinointi, Tapahtumamarkkinointi

LinkedIn yrityssivun luominen

 

 

Read More

Topics: LinkedIn

Rekry: Digimarkkinoinnin suunnittelija

Read More

Topics: Rekry

Tapahtumamarkkinointi ja tehokas maksettu mainonta

 

Sosiaalisessa mediassa tapahtumien markkinointia on mahdollista tehdä hyvin kohdennetusti. Tapahtuman ennakko-, tapahtumanaikainen sekä jälkimarkkinointi on nyt entistä helpompaa Facebook-markkinoinnin uusien kohdennustyökalujen ansiosta. Mutta miten osallistujat kannattaa ja voi aktivoida?

Read More

Topics: Sosiaalinen media, Facebook mainonta, Tapahtumamarkkinointi, digitaalinen markkinointi, Facebook markkinointi

Vinkit tapahtumamarkkinointiin tapahtuman jälkeen


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Muutamassa aiemmassa postauksessa (Tapahtumamarkkinointi sosiaalisessa mediassa ja Facebook-tapahtumat) kerroimme, kuinka sosiaalinen media auttaa tapahtumamarkkinoinnissa. Mutta entä kun tapahtuma on ohi? Tipahtavatko hanskat, jäävätkö kerätyt yhteystiedot roikkumaan? Myynti ottaa varmasti kopin niistä kaikkein kuumimmista kontakteista, mutta monen potentiaalisenkin liidin kohtalona on päätyä crm:n täytteeksi ja unohtua sinne.

Jotta saisit parhaan hyödyn irti sijoituksestasi, eikä tapahtumaan panostettu vaivannäkö menisi hukkaan, on tapahtumamarkkinointi syytä hoitaa huolella myös tapahtuman jälkeen. Poimi tästä parhaat vinkit tapahtumien onnistuneeseen jälkimarkkinointiin.


Read More

Topics: Tapahtumamarkkinointi

Työyhteisöön mukaan pääseminen

 

Aloitin loppukeväästä Kuulun copywriterina ja tulin osaksi 20 hengen työyhteisöä pitkän freelancer-urani jälkeen. Pohdin etukäteen, kuinka pärjään osana tiivistä työyhteisöä, koska olen työskennellyt aiemmin melko itsenäisesti.

Read More

Topics: Työhyvinvointi

Sometoimisto Kuulu Oy

Kuulu on sosiaaliseen mediaan ja videomarkkinointiin erikoistunut digimarkkinointitoimisto.

Tarjoamme digitaalisen sisällöntuotannon palveluita sekä sosiaalisen median koulutuksia!

Teemme vaikuttavaa digitaalista sisältöä, joka tuottaa tuloksia - yrityksille, joilla on rohkeutta uudistaa omaa viestintäänsä!

 

 

Olemme Googlen partneritoimisto!

Uutiskirje

Tilaa Kuulun uutiskirje, niin saat ajankohtaiset somevinkit suoraan sähköpostiin!

 

TILAA UUTISKIRJE