Kuulun blogi

3 vinkkiä työhyvinvointiin


 

Työpäivään ja -viikkoon mahtuu monenlaista tekemistä ja menoa. Toisinaan työpäivät voivat venyä iltaan. Vaikka työ onkin antoisaa ja viikkoon mahtuu niin pieniä kuin isojakin onnistumisia, niin samalla erilaiset tekijät kuormittavat mieltämme ja kehoamme. Ja silloin on hyvä löytää toimivia tapoja ja keinoja, miten voit aktiivisesti huolehtia omasta jaksamisesta ja hyvinvoinnista, jottei stressi ja uupumus pääse yllättämään.

 

Riittävä uni, liikunta ja hyvä ravinto ovat tietysti aivan niitä perustekijöitä hyvinvoinnin kannalta. Niiden lisäksi on useita muita erilaisia tapoja tukea ja huolehtia siitä, että mieli pysyy kirkkaana, luovana ja palaudumme nopeammin sekä jaksamme keskittyä työhömme paremmin.

 

Jaan tässä blogikirjoituksessa kolme vinkkiä, miten meillä Kuululla huolehditaan kuntosaliohjelmien, ravintovalmennuksen sekä säännöllisen työyhteisövalmennuksen lisäksi koko porukan työhyvinvoinnista.

Read More

Topics: Työhyvinvointi

Videotuotanto – videokuvausten suunnittelu


Ihmiset näkevät kuvia ja videoita enemmän kuin koskaan aiemmin. Kokoaikaiseen kuvavirtaan on totuttu, ja eri medioissa käyttäjät odottavatkin tekstin ohessa näkevänsä aiheeseen liittyvää kuvallista viestintää. Yritysten markkinoinnissa esimerkiksi videot ovat ennennäkemättömän tärkeä viestintäväline niin B2B kuin B2C -puolella. Hyvällä kuvalla tai videolla höystettynä kerrottava viesti menee paremmin perille ja jää ihmisten mieleen. Pelkkä tekstipohjainen viestintä ei enää tahdo riittää.

Read More

Topics: Videot, videotuotanto, videomarkkinointi

Videotuotanto – mitä tekee videotuottaja?


Videotuottaja mahdollistaa käytännössä sujuvan videotuotannon. Videotuottaja on asiakkaalle kontakti ja kumppani sekä yhteys lopulliseen videoon. Raakasti voisi sanoa videotuottajan hoitavan kaiken käytännön organisoinnin, jolloin itse kuvaus ja editointi voidaan rauhoittaa muille henkilöille. Tuottaja on avainasemassa tuotannon sujuvuudessa ja asiakaskokemuksessa.

Read More

Topics: videotuotanto, videomarkkinointi

Digimarkkinoinnin suunnittelu

Tärkeintä digimarkkinoinnissa on, että kotipesä on kunnossa. Kotipesällä tarkoitetaan nyt siis yrityksen nettisivuja, koska sieltä kohdeyleisön on löydettävä sinusta kaikki tarvittava. Kun nettisivut ovat priimakunnossa ja hakukoneoptimointi tehty, voi rauhassa miettiä digitaalista markkinointia laajemmin.  Hakukoneoptimoinnista sekä Googlen hakusanamainonnasta olemme kirjoittaneet syvemmin täällä. Kun suunnittelet on digimarkkinointiasi, vastaa ensin näihin kysymyksiin! 

Read More

Topics: digimarkkinointi, digitaalinen markkinointi, markkinointisuunnittelu

Google hakusanamainonta


Näkökulma: Minkä hintaista on Google-hakusanamainonta? Mikä on hyvä mainosbudjetti? 

Google-hakusanamainonnan hinta määräytyy mm. kysynnän, kilpailun, hintatarjouksen ja mainontasi laadun perusteella. Älä kysy mitä mainonta maksaa, vaan kuinka paljon mainonnalla voit tehdä kannattavasti uutta liikevaihtoa!

Read More

Topics: Mainonta, Google

Rekry: Copywriter Ouluun

Read More

Topics: Rekry

Facebook-tykkäysten ostaminen


Luulin jo, että Facebook-tykkääjien ostaminen rahalla olisi historiaa, mutta niin vain tällä viikolla törmäsin uuden yrityksen profiiliin, jonka tykkääjät oli hyvin todennäköisesti ostettu rahalla jostakin palvelusta. Käytännössähän asia ei kenellekään kuulu niin kauan, kun asia pidetään yrityksen sisäisenä, eikä Facebook huomaa tätä sääntörikkomusta.

Read More

Topics: Facebook

Tapahtumamarkkinointi sosiaalisessa mediassa


Oletko järjestämässä yrityksellesi tapahtumaa? Sosiaalinen media on tapahtumamarkkinoinnissa tehokas ja edullinen kanava. Hyvä tapahtuma on elämys aina ensi markkinointikontaktista tapahtuman jälkeisiin tunnelmakuviin.

 


Read More

Topics: Facebook, Sosiaalinen media, Somekampanja, Tapahtumamarkkinointi

Facebook -mainonnan tulokset

 

Read More

Topics: Mainonta, Analytiikka, Facebook mainonta

Nettisivukävijät ostajiksi


 

 

Koulutuksissa kuulen usein koulutettavien sanovan, että Google-mainontaa on kyllä kokeiltu, mutta ei siitä ollut mitään hyötyä. Tai että Facebookista tulee kyllä paljon liikennettä nettisivuille, mutta ei ne ihmiset sitten jätä tarjouspyyntöjä tai tilaa uutiskirjettä tai osta mitään, kun päätyvät nettisivuille. Tämä on tietenkin aito kokemus, mutta jos mainos on ollut hyvä ja laadukas, niin syy löytyy useimmiten nettisivujen päässä. 


Read More

Topics: Mainonta, Analytiikka, Google, digimarkkinointi

Sometoimisto Kuulu Oy

Kuulu on sosiaaliseen mediaan ja videomarkkinointiin erikoistunut digimarkkinointitoimisto.

Tarjoamme digitaalisen sisällöntuotannon palveluita sekä sosiaalisen median koulutuksia!

Teemme vaikuttavaa digitaalista sisältöä, joka tuottaa tuloksia - yrityksille, joilla on rohkeutta uudistaa omaa viestintäänsä!

 

 

Olemme Googlen partneritoimisto!

Uutiskirje

Tilaa Kuulun uutiskirje, niin saat ajankohtaiset somevinkit suoraan sähköpostiin!

 

TILAA UUTISKIRJE