MARKKINOINNIN SUUNNITTELIJA (määräaikainen, Ouluun)

Etsimme liikunnasta ja/tai matkailusta kiinnostunutta digimarkkinoinnin suunnittelijaa Kuulun Oulun toimistolle. Palkkaamme henkilön elo-syyskuun aikana. Työsuhde on määräaikainen huhtikuun alkuun 2020 asti. Lähetä hakemus 4.8.2019 mennessä yritykseemme tutustuttuasi. Haastattelemme hakijoita jo elokuun aikana.

Etsinnässä on jo digimarkkinointia tehnyt, asiantunteva tyyppi, joka kykenee itsenäiseen työhön, hoitaa asiakasviestinnän tyylillä ja on rento työotteessaan. Meille on tärkeää, että olet helposti innostuvaa sorttia, jolla on hymy herkässä.

Parhaimmin työtehtäviäsi kuvaa se, että olet projektinvetäjä, joka myös toteuttaa käytännössä asiakkaalle tehdyt markkinointisuunnitelmat.

Työn kuvaan kuuluu käytännön sisällöntuotantotehtäviä annettujen määrällisten ja laadullisten tavoitteiden mukaisesti. Teet työtä pääosin itsenäisesti ja apua saat aina sisältötiimiltämme. Tärkeänä punaisena lankana työssäsi kulkee ihmissuhdetaidot, koska olet paljon yhteydessä asiakkaisiimme.

Asiakkaitasi tulee olemaan liikunta- ja matkailualan yritykset, joten eduksi katsotaan kiinnostuksesi kyseisiä aloja kohtaan. Ymmärrät markkinoinnin tuloksia ja digimarkkinoinnin dataa niin hyvin, että voit ehdottaa ja suositella proaktiivisesti tulevia markkinoinnin ja viestinnän toimenpiteitä.

VASTUUALUEET

  • Kampanjoiden konseptointi ja suunnittelu
  • Projektinhallinta, aikataulutus ja budjetin seuranta
  • Sisällöntuotannon organisointi sekä sisällöntuotanto sosiaalisen median kanaviin
  • Markkinointipalveluiden laadun varmistaminen – tuotoksena mittareiden mukainen raportointi ja raportoinnin pohjalta tuotetut kehitysehdotukset
  • Tehokas kommunikointi asiakkaan ja markkinointiviestintätoimiston välillä – mittarina asiakastyytyväisyys
  • Sovittujen asiantuntijatehtävien suorittaminen – tuotoksena mediasisällöt – mittarina sovitut määrälliset ja laadulliset tavoitteet

TARVITTAVA OSAAMINEN

  • Erinomainen suomen kieli (muut kielet iso plussa!)
  • Projektinhallinnan osaaminen
  • Syvällinen markkinointiosaaminen
  • Digimarkkinoinnin kanavien ja työkalujen ymmärrys (erityisesti Facebook ja Instagram)
  • Digitaalisen mainonnan osaaminen (erityisesti Facebook ja Instagram)
  • Analytiikan ymmärrys (esim. Google Analytics)
  • Kyky luovaan sisällöntuotantoon
  • Eduksi lasketaan
    • visuaalinen silmä
    • Google Ads -osaaminen
    • markkinoinnin automaation prosessien ja/tai työkalujen hallinta

KOULUTUS

  • Soveltuva tutkinto, esim. markkinointi- tai viestintäopinnot
  • AMK- tai yliopistotutkinto
  • Työkokemus markkinoinnin tai sisällöntuotannon tehtävistä

LÄHETÄ MEILLE

  • Lyhyt videohakemus (tyyli ja tapa on vapaa)
  • CV
  • Hakemus
  • Palkkatoive

Videon ei tarvitse olla korkeatasoinen, pääasia, että teet sen.

Palkkaamme henkilön ELO-SYYSKUUN AIKANA. Persoonallisuus ei ole haitaksi – markkinoijan täytyy osata erottautua. Panosta siis hakemukseesi sen verran, että näemme jo hakutekstistä, millainen tyyppi on kyseessä.

Olemme vahvasti läsnä somessa, joten voit käydä kurkkimassa työporukkaamme esimerkiksi

Instassa,

Facebookissa,

Twitterissä
Videopuolen FB

 

Laita viestisi osoitteeseen rekry@kuulu.fi

Ota ystävällisesti huomioon, että meillä pyörii juuri nyt kesälomakausi, emmekä pysty vastaamaan yhteydenottoihin puhelimitse.

Kun työyhteisöstä tulee toinen perhe

Kun työyhteisöstä tulee toinen perhe

Työhyvinvointi

Työyhteisöön mukaan pääseminen

Tyoyhteisoon mukaan paaseminen

Työhyvinvointi

6 vinkkiä avoimen työhakemuksen kirjoittamiseen

Vinkit avoimen työhakemuksen kirjoittamiseen

Rekry

Tehokkaan LinkedInin käytön 4 osa-aluetta

Tehosta LinkedIn-profiiliasi näillä vinkeillä.

LinkedIn