Kuulun blogi

Markkinoinnin ja myynnin trendit 2018

Read More

Topics: Analytiikka, Asiakaspalvelu, Markkinoinnin automaatio, Digitaalinen myynti, Livevideot, Videomarkkinointi, Digimarkkinointi

Somevinkki 7: Hyvä asiakaspalvelu somessa

somevinkit7.png

Millaista on hyvä asiakaspalvelu sosiaalisessa mediassa? Yritykset ottavat usein liian suuren palan ryhtyessään sosiaaliseen asiakaspalveluun, muun muassa yrittäessään seurata jokaista mainintaa yrityksestä. Kaikkia someaspatemppuja ei opi yhdessä yössä, mutta näillä helpoilla vinkeillä pääset hyvään alkuun:

Read More

Topics: Somevinkit, Yleinen, Asiakaspalvelu

Infograafi: Asiakastyytyväisyyden merkitys verkossa

Asiakastyytyväisyys on on yksi tärkeimpiä yrityksen menestyksen mittareita. Onnistuessaan asiakaspalvelussa, palvelun laadussa ja palveluodotuksiin vastaamisessa yritys luo pohjan hyvälle ja vahvalle asiakastyytyväisyydelle. Kokosimme infograafin asiakastyytyväisyyden merkityksestä:

Read More

Topics: Asiakaspalvelu

Sometoimisto Kuulu Oy

Kuulu on sosiaaliseen mediaan ja videomarkkinointiin erikoistunut digimarkkinointitoimisto.

Tarjoamme digitaalisen sisällöntuotannon palveluita sekä sosiaalisen median koulutuksia!

Teemme vaikuttavaa digitaalista sisältöä, joka tuottaa tuloksia - yrityksille, joilla on rohkeutta uudistaa omaa viestintäänsä!

 

 

Olemme Googlen partneritoimisto!

Uutiskirje

Tilaa Kuulun uutiskirje, niin saat ajankohtaiset somevinkit suoraan sähköpostiin!

 

Tilaa uutiskirje

Uusimmat blogipostaukset