Kuulun blogi

Vinkit kansainvälisen Facebook-mainonnan aloittamiseen

Kun kotimaan markkinat ovat jo käyneet pieneksi, tai jos yritys on syntyjäänkin born global, on aika siirtyä merta edemmäs kalaan. Tässä blogissa keskitytään Facebook-mainontaan sen mainioiden kohdennusvaihtoehtojen vuoksi. Poimi talteen muutama vinkki, miten voit lähteä kansainvälistämään yritystoimintaasi Facebook-mainonnan keinoin.

 

Read More

Topics: Facebook mainonta, kansainvälinen markkinointi

Facebook-mainosten sijoittelupaikat

Tiesitkö, että kun teet mainoksia Facebookin mainostyökalulla, voit tehdä mainoksia samalla kertaa sekä Facebookiin, Instagramiin että lukuisiin muihinkin sovelluksiin? Suurin osa mainostajista tekee mainoksia Facebookin valmiiksi asettamilla oletusasetuksilla, eikä ole mainosten sijoitteluun kiinnittänyt huomiota. Sijoittelulla on kuitenkin paljon merkitystä, sillä tietyt sijoittelut saattavat ärsyttää mainosten näkijöitä tarpeettomasti ja hintaerot voivat olla merkittäviä eri sijoitteluiden välillä. Jos et ole tehnyt vielä mainostusta Facebookissa, lue ensin kirjoituksemme:

Read More

Topics: Facebook mainonta, Mainonta

Facebookin mainosten hallinta Excelille

 

Read More

Topics: Facebook mainonta

Tapahtumamarkkinointi ja tehokas maksettu mainonta

 

Sosiaalisessa mediassa tapahtumien markkinointia on mahdollista tehdä hyvin kohdennetusti. Tapahtuman ennakko-, tapahtumanaikainen sekä jälkimarkkinointi on nyt entistä helpompaa Facebook-markkinoinnin uusien kohdennustyökalujen ansiosta. Mutta miten osallistujat kannattaa ja voi aktivoida?

Read More

Topics: Tapahtumamarkkinointi, Facebook mainonta, Sosiaalinen media, Digimarkkinointi

Facebook -mainonnan tulokset

 

Read More

Topics: Analytiikka, Facebook mainonta, Mainonta

Facebook-tapahtumat

Facebook-tapahtumat elävät juuri nyt toista kukoistuskauttaan. Nykyään siis yrityssivujen luomat tapahtumat leviävät verrattain hyvin, koska joka ikinen, joka klikkaa osallistuvansa tapahtumaan tai olevansa siitä kiinnostunut, levittää tapahtuman automaattisesti koko omalle verkostolleen. Tapahtuma saattaa siis olla erittäin tehokas tapahtuman näkyvyyden levittäjä.

Read More

Topics: Facebook, Facebook mainonta

Miten b2b-yritys voi kohdentaa mainontaa Facebookissa?

Facebook on kustannustehokkain ja tarkin mainosalusta b2b-yritykselle

 

Read More

Topics: Facebook mainonta, Facebook, Mainonta

millaisia kuvia Facebook-mainoksissa saa käyttää?

Facebook rajoittaa mainoskuvien tekstiä ja sisältöä

 

Read More

Topics: Facebook mainonta, Mainonta

Voiko yhden yrityksen mainoksia tehdä kahdelta eri mainostililtä Facebookissa?

 

Read More

Topics: Mainonta, Facebook mainonta

Onko yrityksen pakko käyttää rahaa FACEBOOK-markkinointiin ?

Jos haluat lisää myyntiä, käytä mainosrahaa Facebookissa

 

Read More

Topics: Facebook, Facebook mainonta

Sometoimisto Kuulu Oy

Kuulu on sosiaaliseen mediaan ja videomarkkinointiin erikoistunut digimarkkinointitoimisto.

Tarjoamme digitaalisen sisällöntuotannon palveluita sekä sosiaalisen median koulutuksia!

Teemme vaikuttavaa digitaalista sisältöä, joka tuottaa tuloksia - yrityksille, joilla on rohkeutta uudistaa omaa viestintäänsä!

 

 

Olemme Googlen partneritoimisto!

Uutiskirje

Tilaa Kuulun uutiskirje, niin saat ajankohtaiset somevinkit suoraan sähköpostiin!

 

Tilaa uutiskirje

Uusimmat blogipostaukset