Kuulun blogi

Kuinka inhimillinen virhe asiakaspalvelussa käännetään onnistuneeksi kampanjaksi

”Moka on lahja” kuuluu sanonta, jonka mukaan epäonnistumisen voi kääntää edukseen. Ongelmatilanteiden ja erilaisten asiakaspalvelutilanteiden käsittely sosiaalisessa mediassa on jo pitkään ollut kaikkien huulilla ja erilaisia esimerkkejä ongelmatilanteiden hoitamisesta löytyy laidasta laitaan. Tässä artikkelissa jaan tarinan Kuulun asiakkaan, SOL Pesulapalveluiden viestinnästä, jossa somessa julki tulleeseen epäonnistumiseen reagoitiin esimerkillisellä tavalla.  

Read More

Topics: Kriisiviestintä

Kriisiviestintä somessa: tee ainakin nämä

Sosiaalinen media on tuonut median jokaisen taskuun, käteen ja työpöydälle. Valokuvia otetaan ja jaetaan huikea määrä joka päivä. Some-viestintä on nopeaa ja paikasta riippumatonta.

Read More

Topics: Viestintä, Kriisiviestintä, Asiakaspalaute

Sometoimisto Kuulu Oy

Kuulu on sosiaaliseen mediaan ja videomarkkinointiin erikoistunut digimarkkinointitoimisto.

Tarjoamme digitaalisen sisällöntuotannon palveluita sekä sosiaalisen median koulutuksia!

Teemme vaikuttavaa digitaalista sisältöä, joka tuottaa tuloksia - yrityksille, joilla on rohkeutta uudistaa omaa viestintäänsä!

 

 

Olemme Googlen partneritoimisto!

Uutiskirje

Tilaa Kuulun uutiskirje, niin saat ajankohtaiset somevinkit suoraan sähköpostiin!

 

Tilaa uutiskirje

Uusimmat blogipostaukset