Kuulun blogi

Vinkkejä saavutettavaan digiviestintään

 

Käsitteet saavutettavuus ja esteettömyys esiintyvät mediakeskusteluissa yhä useammin. Esteettömyys-käsitteellä viitataan fyysisen maailman palveluihin, rakennettuun ympäristöön sekä opasteisiin ja kyltteihin. Saavutettavuudesta puolestaan puhutaan digitaalisten palveluiden, kuten verkkopalveluiden, sovellusten ja julkaisujen, kohdalla. Mutta miten tehdään saavutettavaa digiviestintää? Tässäpä muutamia vinkkejä parempaan viestintään.

 

Read More

Topics: Digimarkkinointi, Viestintä, Copywriting, Kirjoittaminen, Sisältömarkkinointi, Markkinointisuunnittelu, Saavutettavuus

Haastattelu apuna sisällöntuotannossa – journalismista vinkkejä sisällöntuottajan työhön

 

Viestintätoimistot tuottavat tänä päivänä monenlaista sisältöä, ja sisällöntuottajan normipäivään kuuluu paljon muutakin kuin somepäivityksien tekoa. Pidemmät tekstit voivat olla jopa asiantuntijatasoisia artikkeleita tietystä aihepiiristä.

 

Tekijöinä on luonnollisesti erilaista työkokemusta omaavia henkilöitä. Joukossa on usein myös toimittajataustaisia henkilöitä, jotka ovat aiemmassa työssään tehneet journalistista sisältöä. Journalismi ja sisällöntuotanto on syytä osata pitää toisistaan erillään, vaikka yhteneväisyyksiäkin löytyy.

 

Read More

Topics: Kirjoittaminen, Sisältömarkkinointi

Sisältöstrategia – yrityksen sisältömarkkinoinnin pohja

Sisältöstrategia käsittää käytännössä kaiken sen miten, millaisilla sisällöillä ja miksi yritys pyrkii lähestymään asiakkaitaan. Sisältöstrategian avulla toteutetaan yrityksen liiketoimintastrategiaa käytännön tasolla. 

Read More

Topics: Sisältömarkkinointi, Markkinointisuunnittelu, Digimarkkinointi

Kesälukemista: Kuululaisten blogivinkit markkinoijalle

 

Read More

Topics: Asiantuntijaviestintä, Digitaalinen myynti, Videomarkkinointi, Tapahtumamarkkinointi, Bloggaaminen, Viestintä, Sisältömarkkinointi, Sosiaalinen media

Ammattina sisällöntuottaja

Mikä? Kuka? Maaginen sisällöntuottaja.

Read More

Topics: Sisältömarkkinointi, Sosiaalinen media

Markkinointisisältöjen A/B-testaus


 

Onko sisältöjen A/B-testaus jo osa markkinointiasi? Testaamalla saat arvokasta tietoa esimerkiksi siitä, millaiset otsikot, kuvat, tekstit tai videot toimivat kohderyhmillesi parhaiten.

Read More

Topics: Sisältömarkkinointi, Analytiikka

7 vinkkiä somen sisällöntuotantoon

Miten keksiä aina jotain mielenkiintoista kerrottavaa someen? Esimerkiksi Facebookissa on paljon arvontoja, mutta palvelevatko ne todella yrityksen päämääriä. Oletko koskaan pohtinut, osallistuvatko arvontoihin ne ihmiset, jotka ovat potentiaalisia asiakkaitasi?

Read More

Topics: Ideointi, Sisältömarkkinointi, Sosiaalinen media

7 mittaria Sisältömarkkinoinnin mittaamiseen

 

Read More

Topics: Analytiikka, Sisältömarkkinointi

Ideointivinkkejä sisältömarkkinoijalle


Read More

Topics: Sisältömarkkinointi, Kirjoittaminen, Sosiaalinen media

Sisältöjen versiointi eri somekanaviin

 

Read More

Topics: Sisältömarkkinointi, Sosiaalinen media

Sometoimisto Kuulu Oy

Kuulu on sosiaaliseen mediaan ja videomarkkinointiin erikoistunut digimarkkinointitoimisto.

Tarjoamme digitaalisen sisällöntuotannon palveluita sekä sosiaalisen median koulutuksia!

Teemme vaikuttavaa digitaalista sisältöä, joka tuottaa tuloksia - yrityksille, joilla on rohkeutta uudistaa omaa viestintäänsä!

 

 

Olemme Googlen partneritoimisto!

Uutiskirje

Tilaa Kuulun uutiskirje, niin saat ajankohtaiset somevinkit suoraan sähköpostiin!

 

Tilaa uutiskirje

Uusimmat blogipostaukset