Kuulun blogi

Tapahtumakuvaus – näin onnistut tapahtumien kuvaamisessa

Tässä blogissa kerron, mitä asioita tapahtumakuvauksessa on hyvä ottaa huomioon ja miten kuvauksiin kannattaa valmistautua. Erilaisia tapahtumia – niin isoja kuin pieniäkin – järjestetään todella paljon ympäri Suomea, joten tapahtumakuvaukselle on runsaasti kysyntää.

 

Read More

Topics: Valokuvaus, Videotuotanto, Tapahtumamarkkinointi

Kesälukemista: Kuululaisten blogivinkit markkinoijalle

 

Read More

Topics: Asiantuntijaviestintä, Digitaalinen myynti, Videomarkkinointi, Tapahtumamarkkinointi, Bloggaaminen, Viestintä, Sisältömarkkinointi, Sosiaalinen media

Kuulu mukaan Salesvationiin

 

 

Markkinointiviestintätoimisto Kuulu Oy osti osuuden myyntiseminaari Salesvationista ja näin koko pohjoinen myyntiseminaari saa lisää osaamista alleen. Seuraava tapahtuma järjestetään 13.4. Oulussa Areenalla, teemana sisu, tiimi ja voittaminen.

Read More

Topics: Salesvation, Tapahtumamarkkinointi

LinkedIn ja videoiden geofiltterit

 

Read More

Topics: LinkedIn, Tapahtumamarkkinointi

Tapahtuman näkyvyyden maksimointi – case Salesvation

 

Olemme kirjoittaneet aiemmin tapahtumamarkkinoinnista lähinnä siitä näkökulmasta kuinka tapahtumaa voidaan markkinoida ennakkoon somessa, miten tehdä tehokasta maksettua mainontaa tapahtuman mainostukseen sekä tapahtuman jälkimarkkinoinnista.

Read More

Topics: Tapahtumamarkkinointi, Analytiikka, Livevideot, Videomarkkinointi

Tapahtumamarkkinointi ja tehokas maksettu mainonta

 

Sosiaalisessa mediassa tapahtumien markkinointia on mahdollista tehdä hyvin kohdennetusti. Tapahtuman ennakko-, tapahtumanaikainen sekä jälkimarkkinointi on nyt entistä helpompaa Facebook-markkinoinnin uusien kohdennustyökalujen ansiosta. Mutta miten osallistujat kannattaa ja voi aktivoida?

Read More

Topics: Tapahtumamarkkinointi, Facebook mainonta, Sosiaalinen media, Digimarkkinointi

Vinkit tapahtumamarkkinointiin tapahtuman jälkeen


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Muutamassa aiemmassa postauksessa (Tapahtumamarkkinointi sosiaalisessa mediassa ja Facebook-tapahtumat) kerroimme, kuinka sosiaalinen media auttaa tapahtumamarkkinoinnissa. Mutta entä kun tapahtuma on ohi? Tipahtavatko hanskat, jäävätkö kerätyt yhteystiedot roikkumaan? Myynti ottaa varmasti kopin niistä kaikkein kuumimmista kontakteista, mutta monen potentiaalisenkin liidin kohtalona on päätyä crm:n täytteeksi ja unohtua sinne.

Jotta saisit parhaan hyödyn irti sijoituksestasi, eikä tapahtumaan panostettu vaivannäkö menisi hukkaan, on tapahtumamarkkinointi syytä hoitaa huolella myös tapahtuman jälkeen. Poimi tästä parhaat vinkit tapahtumien onnistuneeseen jälkimarkkinointiin.


Read More

Topics: Tapahtumamarkkinointi

Tapahtumamarkkinointi sosiaalisessa mediassa


Oletko järjestämässä yrityksellesi tapahtumaa? Sosiaalinen media on tapahtumamarkkinoinnissa tehokas ja edullinen kanava. Hyvä tapahtuma on elämys aina ensi markkinointikontaktista tapahtuman jälkeisiin tunnelmakuviin.

 


Read More

Topics: Facebook, Somekampanja, Sosiaalinen media, Tapahtumamarkkinointi

Sometoimisto Kuulu Oy

Kuulu on sosiaaliseen mediaan ja videomarkkinointiin erikoistunut digimarkkinointitoimisto.

Tarjoamme digitaalisen sisällöntuotannon palveluita sekä sosiaalisen median koulutuksia!

Teemme vaikuttavaa digitaalista sisältöä, joka tuottaa tuloksia - yrityksille, joilla on rohkeutta uudistaa omaa viestintäänsä!

 

 

Olemme Googlen partneritoimisto!

Uutiskirje

Tilaa Kuulun uutiskirje, niin saat ajankohtaiset somevinkit suoraan sähköpostiin!

 

Tilaa uutiskirje

Uusimmat blogipostaukset