Kuulun blogi

Vinkkejä saavutettavaan digiviestintään

 

Käsitteet saavutettavuus ja esteettömyys esiintyvät mediakeskusteluissa yhä useammin. Esteettömyys-käsitteellä viitataan fyysisen maailman palveluihin, rakennettuun ympäristöön sekä opasteisiin ja kyltteihin. Saavutettavuudesta puolestaan puhutaan digitaalisten palveluiden, kuten verkkopalveluiden, sovellusten ja julkaisujen, kohdalla. Mutta miten tehdään saavutettavaa digiviestintää? Tässäpä muutamia vinkkejä parempaan viestintään.

 

Read More

Topics: Digimarkkinointi, Viestintä, Copywriting, Kirjoittaminen, Sisältömarkkinointi, Markkinointisuunnittelu, Saavutettavuus

Kesälukemista: Kuululaisten blogivinkit markkinoijalle

 

Read More

Topics: Asiantuntijaviestintä, Digitaalinen myynti, Videomarkkinointi, Tapahtumamarkkinointi, Bloggaaminen, Viestintä, Sisältömarkkinointi, Sosiaalinen media

Osaatko viestiä työelämässä oikein? – Vinkit tehokkaaseen sähköpostiviestintään

 

Kaikkihan sähköpostia osaavat kirjoittaa, eivätkö osaakin?


Kirjoitamme työpäivämme aikana kymmeniä sähköpostiviestejä ja saatamme vastaanottaa jopa satoja sähköposteja päivässä. Joidenkin asiakkaiden tai työkavereiden kanssa ei tule välttämättä kommunikoitua muuten kuin Skypen, sähköpostin tai erilaisten yhteisöpalvelujen tai sovellusten välityksellä.

Read More

Topics: Viestintä, Kirjoittaminen

Viestintäsuunnitelma – markkinoijan tärkein työkalu

Read More

Topics: Viestintä

Kohtaamisen ja kuuntelemisen taito

 

 

Kohtasitko tänään jonkun, joka teki sinut iloiseksi? Jäikö jostakin tapaamisesta erityisen hyvä mieli?

 

Read More

Topics: Työhyvinvointi, Viestintä

Vaikuttamisen keinot mainostekstissä

Read More

Topics: Kirjoittaminen, Copywriting, Viestintä

Kriisiviestintä somessa: tee ainakin nämä

Sosiaalinen media on tuonut median jokaisen taskuun, käteen ja työpöydälle. Valokuvia otetaan ja jaetaan huikea määrä joka päivä. Some-viestintä on nopeaa ja paikasta riippumatonta.

Read More

Topics: Viestintä, Kriisiviestintä, Asiakaspalaute

Äänen ja musiikin merkitys videoissa

Read More

Topics: Videot, Viestintä

Viisi vinkkiä pörssiyhtiön markkinointiviestintään

Pörssiyhtiöiden viestintä eroaa muiden yritysten viestinnästä: viestintää säätelevät lait, viranomaismääräykset ja pörssisäännöt. Pörssiyhtiön viestinnän oletetaan olevan avointa, informatiivista ja digitalisaation myötä myös keskustelevaa ja ajantasaista. Yksin säädöksiin ja standardeihin pohjaavan viestinnän rinnalle on noussut avoin ja vuorovaikutuksellinen viestintä esimerkiksi sosiaalisen median kanavissa. Viestinnän tavoitteena on entistä enemmän ylläpitää suhteita, vahvistaa luottamusta ja jakaa informaatiota yrityksen toiminnasta ja tulevaisuudesta. Viestinnän tehtävä on vähentää volatiliteettia, kasvattaa sidosryhmien kiinnostusta ja varmistaa julkaistavan tiedon oikeellisuus ja saatavuus.

Read More

Topics: Juridiikka, Sisältömarkkinointi, Viestintä

Tiedotuksen tärkeys

Tiedotuksen tärkeys yritysviestinnässä

Read More

Topics: Viestintä

Sometoimisto Kuulu Oy

Kuulu on sosiaaliseen mediaan ja videomarkkinointiin erikoistunut digimarkkinointitoimisto.

Tarjoamme digitaalisen sisällöntuotannon palveluita sekä sosiaalisen median koulutuksia!

Teemme vaikuttavaa digitaalista sisältöä, joka tuottaa tuloksia - yrityksille, joilla on rohkeutta uudistaa omaa viestintäänsä!

 

 

Olemme Googlen partneritoimisto!

Uutiskirje

Tilaa Kuulun uutiskirje, niin saat ajankohtaiset somevinkit suoraan sähköpostiin!

 

Tilaa uutiskirje

Uusimmat blogipostaukset