Skip to content

Solar Kaihdin kymmenkertaisti verkkokaupan myynnin jatkuvalla digimarkkinoinnilla

Solar Kaihdin toimitusjohtaja Pekka Junnikkala ja myyntijohtaja Risto Montulet

Industry

Manufacturing

Verkkokauppamyynnin kasvatus

Solar Kaihdin kohtasi haasteita verkkokaupan suunnittelussa ja markkinoinnissa. Yritys halusi lisätä tunnettuuttaan ja kasvattaa verkkokauppansa myyntiä.

Tulokset

Kuulun kanssa tehdyn yhteistyön ansiosta Solar Kaihdin on parantanut verkkokauppaansa jatkuvasti, ylittänyt asetetut tavoitteet vuosittain ja kymmenkertaistanut verkkokauppansa myynnin neljässä vuodessa.

Ostettu palvelu

Jatkuva markkinointikumppanuus

10x
Verkkokaupan myynnin kasvu neljässä vuodessa
Joka vuosi
Ylitetyt tavoitteet

Voidaan kaikki olla ylpeitä siitä, että neljässä vuodessa on verkkokauppamyynti kymmenkertaistunut. Ja sehän on aika kova luku!

Risto Montulet

Myyntijohtaja

Heti alusta alkaen meillä on oikeastaan joka vuosi ylitetty meidän tavoitteet, joita on asetettu, eli on kyllä mennyt tosi hyvin!

Pekka Junnikkala

Toimitusjohtaja

Markkinointikampanjoista ollaan saatu tosi hyviä tuloksia ja niitä seurataan joka kuukausi. Yhdessä Kuulun kanssa pysytään ajantasalla, ja mukava seurata, kun menee hyvin.

Karoliina Prittinen

Markkinointipäällikkö

Meillä on Kuulun kanssa ollut tosi hyvä ja tiivis yhteistyö. Kuululla on ollut tosi hyvä henkilöstö ja se on ollut meille hyvä tuki ja turva.

Pekka Junnikkala

Toimitusjohtaja

moottoroitu-alykaihdin-solar-kaihdin1(1)

Mitä Solar Kaihdin tekee?

Solar Kaihtimen tuotevalikoimaan kuuluvat muun muassa mittatilaustyönä valmistettavat vekkikaihtimet, sälekaihtimet, pimennyskaihtimet, älykaihtimet sekä hyönteisverkot ja -ovet. Solar Kaihdin Oy:n tuotteet valmistetaan Suomessa Kalajoella, ja yritys panostaa kotimaiseen tuotantoon sekä laatuun. 

He tarjoavat myös  maksutonta Experttineuvontaa, joka auttaa asiakkaita valitsemaan ja mittaamaan oikeat kaihtimet ja hyönteissuojat.

Solar Kaihdin kasvatti verkkokauppansa myynnin kymmenkertaiseksi – ”Kuulu tuntuu omalta tiimiltä”

Solar Kaihdin valmistaa korkealaatuisia kaihtimia ja hyönteissuojatuotteita. Solar Kaihtimen alkuperäinen markkinoinnin haaste liittyi verkkokaupan rakentamiseen, brändin tunnettuuden lisäämiseen ja kuluttajamarkkinoinnin erityispiirteisiin. Yritys halusi ymmärtää paremmin, miten kuluttajamyyntiä kannattaa lähteä toteuttamaan verkossa, ja kaipasi apua erityisesti nopeassa reagoinnissa ja luovassa markkinoinnissa. He tarvitsivat kumppanin, joka ymmärtäisi kuluttajien muuttuvaa ostokäyttäytymistä ja voisi tarjota tähän vahvaa asiantuntemusta ja käytännön tukea .

Kun yrityksessä lähdettiin alkuvuodesta 2020 suunnittelemaan digitaalista markkinointia ja verkkokauppaa, tavoitteet asetettiin selkeästi:

  1. Solar Kaihdin -brändin tunnettuuden kasvattaminen

    Tavoitteena oli tehdä yrityksestä entistä tunnetumpi erityisesti kuluttajien keskuudessa.

  2. Verkkokauppamyynnin kasvatus

    Verkkokaupan myynnin kasvu nähtiin loogisena seurauksena tunnettuuden lisääntymisestä.

Näihin tavoitteisiin päästiin tehokkaasti ja ne on jopa ylitetty joka vuosi yhteistyön ansiosta.

Neljän vuoden aikana verkkokauppamyynti kymmenkertaistui – merkittävä saavutus, joka kertoo onnistuneesta yhteistyöstä ja vahvasta strategisesta näkemyksestä.

Tykkään siitä, että Kuululla on osattu kuunnella ja ottaa vastaan meidän ehdotuksia, ajatuksia. Hullutkin ideatkin on otettu vastaan!

Risto Montulet, myyntijohtaja, Solar Kaihdin

Strateginen kumppani, joka kasvaa yrityksesi mukana

Solar Kaihtimella oli tarve vahvalle markkinointikumppanille, joka pystyisi seuraamaan nopeasti muuttuvia kuluttajamarkkinoita sekä reagoimaan ketterästi. Kuulun asiantuntijat ovat tuoneet tähän selkeän ratkaisun:

”Kuluttajamarkkinointi edellyttää nopeutta ja luovuutta. Kuulun asiantuntijat tuovat meille juuri tämän osaamisen.”

Pekka Junnikkala, toimitusjohtaja, Solar Kaihdin

Solar Kaihtimen näkökulmasta Kuulu on ollut strateginen kumppani, joka toimii yrityksen omien asiantuntijoiden jatkeena:

”Kuulun ihmiset tuntuvat kuin omalta tiimiltä. Heidän asiantuntijansa kuuntelevat, ehdottavat ja toimivat yhdessä meidän kanssamme. Se on juuri sellaista yhteistyötä, jota toimitusjohtajana arvostan.”

Pekka Junnikkala, toimitusjohtaja, Solar Kaihdin

Mitä kaikkea olemme yhdessä saavuttaneet?

Solar Kaihdin on hyödyntänyt Kuulun kanssa laajaa palvelukokonaisuutta, joka on rakentanut jatkuvaa kasvua ja kilpailuetua digitaalisessa ympäristössä:

  • Monikanavaista maksettua mainontaa ja tehokasta SEO-työtä
  • Kampanjointia ja vaikuttajayhteistöitä tunnettuuden kasvattamiseksi
  • Laadukasta videosisältöä, valokuvia sekä tekstejä yrityksen brändin vahvistamiseksi
  • Verkkokaupan kokonaisvaltainen uudistus tehokkaamman myynnin mahdollistamiseksi
  • Henkilöstön digiosaamisen kehittäminen koulutuksilla
Suosittelisin Kuulua myös kaikille muille. Se helpottaa tosi paljon omaa arkea näin markkinoinnin työntekijänä, ja heidän kanssaan on helppo toimia ja asiat hoituu hyvin.”
(Karoliina Prittinen, markkinointipäällikkö, Solar Kaihdin

Miksi toimitusjohtajan kannattaa valita Kuulu?

Solar Kaihtimen kokemus osoittaa, että jatkuvaan yhteistyöhön perustuva digitaalinen markkinointi voi olla ratkaiseva kilpailuetu:

  • Konkreettiset tulokset: mitattava myynnin kasvu ja brändin vahvistuminen.

  • Luotettava kumppanuus: asiantuntijuus, joka kehittyy ja kasvaa yrityksesi mukana.

  • Tehokkuus ja helppous: Kuulu vastaa kokonaisvaltaisesti digitaalisen markkinoinnin toteutuksesta ja tuloksellisuudesta.

Katso video yhteistyöstämme Solar Kaihtimen kanssa

 

Kiinnostaako tällainen sinuakin?

OTA YHTEYTTÄ