Tekoäly arjessa: tiedonhaku, gpt-assistentit ja bugit
Tekoäly arjen työvälineenä: miten AI auttaa markkinoinnissa, tiedonhaussa ja sisällöntuotannossa? Lue myös vinkit MyGPT-assistenttien hyödyntämiseen!
Kuulun perustaja, toimitusjohtaja ja pääkouluttaja.
Olen Kuulun perustaja ja digitaalisen markkinoinnin asiantuntija, työskentelen pääasiassa tekoälykouluttajana ja puhujana. Olen kouluttanut yli 21 000 tietotyöläistä ja tarjonnut käytännönläheisiä työkaluja ja strategioita tekoälyn hyödyntämiseen työelämässä.
Minut tunnetaan parhaiten inspiroivista ja konkreettisista koulutuksista, joissa yhdistyy vankka digimarkkinoinnin kokemus ja ajankohtainen tekoälyosaaminen. Lähestymistapani keskittyy siihen, miten tekoäly voi tukea luovuutta, tehostaa työntekoa ja parantaa markkinoinnin tuloksellisuutta.
Erityisosaaminen
• Tekoäly ja sen sovellukset markkinoinnissa
• Tietotyöläisten työn tehostaminen tekoälytyökaluilla
• Luovuuden ja tekoälyn yhdistäminen yritysviestinnässä
Olen kiinnostunut digimarkkinoinnin kokonaisuuksien suunnittelusta sekä markkinoinnin mittaamisesta ja hakukoneoptimoinnista sekä tekoälyllä tehostetusta markkinoinnista. Suunnittelen mielelläni juuri teidän yrityksellenne sopivan koulutuskokonaisuuden.
Tältä sivulta löydät myös kirjoittamiani blogiartikkeleita tekoälyyn, digimarkkinointiin, sisällöntuotantoon ja sosiaaliseen mediaan liittyen!
Tekoäly arjen työvälineenä: miten AI auttaa markkinoinnissa, tiedonhaussa ja sisällöntuotannossa? Lue myös vinkit MyGPT-assistenttien hyödyntämiseen!
Hyödynnä tekoälyä luovassa työssä! Opi Rakenna-Luo-Analysoi-mallista ja löydä käytännön vinkkejä tekoälyn hyödyntämiseen markkinoinnissa.
Tekoälykuvat mahdollistavat eri työtehtävien esittelyn sekä monimuotoisuuden esiin tuomisen. Sopii rekrytointiviestintään ja työnantajabrändäykseen.
Lue, miten tekoäly ja tekijänoikeudet kohtaavat markkinoinnissa. Juristit kertovat riskien hallinnasta ja vastuullisesta tekoälyn käytöstä.
Lue, kuuntele tai katso, miten ihan tavallinen yrittäjä voi tekoälyä hyödyntää. Haastattelussamme yrittäjä, joka kertoo konkreettisista käyttötavoistaan.
Tutustu, miten tekoäly mullistaa työn: tehokkuutta, luovuutta ja uusia näkökulmia. Mukana käytännön esimerkkejä. Katso Kuulu Jari Sarasvuon haastattelussa!
Case-esimerkki, millaiset markkinointimateriaalit saat luotua tunnissa tuotteelle tai palvelulle tekoälyllä. Käytössä olivat ChatGPT, Canva ja Midjourney.
Ymmärrä tekoälyn rooli liiketoiminnassa – viisi välttämätöntä näkökulmaa yritysjohtajille.
Näin suunnittelet ChatGPT:n avulla yritykselle markkinointisuunnitelman sisältöineen kaikkineen. Case esimerkkinä ravintovalmennusyritys.
Kuvankäsittelytyökalu Canva on uudistunut tekoälyominaisuuksien myötä. Lue ja katso videoilta, kuinka luot tekstiä, esityksiä ja kuvia tekoälyn avulla.
Näin tekoäly auttaa markkinoinnin suunnittelussa ja toteutuksessa. Lue myös mitä ihmiset pitävät tekoälyn suurimpana uhkana ja mahdollisuutena.
Leadfeeder on loistava myynnin tukityökalu b2b-liiketoimintaa tekeville yrityksille. Se on hyvä myös markkinoinnin suunnitteluun ja tulosten analysointiin.
Facebook-mainonta mahdollistaa liidienkeruun suoraan Facebookista. Tämä mainostyyppi sopii niin b2b- kuin b2c-alan yrityksille. Kokeile näillä ohjeilla!
Suurin osa yrityksistä haluaa lisää näkyvyyttä, tunnettuutta, kauppaa tai työntekijöitä. Tarpeeseen voi vaikuttaa liiketoimintaa tukevilla sisällöillä.
Pinterest on mahtava mainospaikka lähes kenelle tahansa, jos vain tietää miten se kannattaa hyödyntää. Lue tärkeimmät Pinterest-mainonnan täsmävinkit
Hootsuite tunnetaan ajastustyökaluna, mutta se on myös mainio työkalu tiimityöhön sekä someviestinnän tehokkuuden analysointiin. Katso video aiheesta!
Facebookin ja Instagramin live shopping yleistyy vauhdilla. Live shopping on helppo tapa saada asiakkaat kiinni ja vuorovaikutukseen verkkokaupan kanssa.
Analytiikka kertoo www-sivukävijöistämme lähes kaiken. Kun tietää, mitä analytiikasta kannattaa selvittää, pystyy jatkuvasti kehittämään verkkosivustoaan.
LinkedIn-mainonnan kohdennus on tarkkaa. Kohdenna mainontaa tietyille yrityksille tai valitse millaisille yrityksille ja ihmisille mainoksia kohdennat.
Katso tai kuuntele Kuulutukset. Nyt esittelemme mm. Instagram dropsin, Instagram Reels statistiikan ja Linkedin-mainonnan uuden muodon.
Katso tai kuuntele Kuulutukset. Nyt esittelemme mm. Facebook live shopping -konseptin, Googlen ja Shopifyn yhteistyön ja Pinterestin ideapinnaukset.
Katso tai kuuntele Kuulutukset. Tällä kertaa esittelemme mm. LinkedIn creator moden, Instagramin reshare stickerin ja YouTube shorts -sisältömuodon.
Katso tai kuuntele Kuulutukset. Tällä kertaa esittelemme mm. Instagramin hakukoneoptimointia, Twitterin äänihuoneita ja YouTuben Avainhetket.
Osallistuimme ensimmäistä kertaa Vuoden Toimisto -kisaan ja pääsimme heti finaaliin. Lue mitä asiakkaamme yhteistyöstä kanssamme kertoivat.
Facebook tarjoaa erilaisia sijoittelupaikkoja mainoksille. Voit mainostaa esimerkiksi Facebookissa, Instagramissa tai muissa sovelluksissa. Lue vinkkimme!
Nettisivujen pitää löytyä Googlen hakutuloksista. Listasimme blogiin neuvoja, joilla yrityksen löydettävyyttä ja hakukoneoptimointia voi kehittää.
Parhaat vinkit kuinka voit hyödyntää loppuvuoden juhlapäivät sosiaalisessa mediassa. Tehokas somemarkkinointi jouluna.
Sisältöstrategia on kaiken sisällöntuotannon ja sisältöihin pohjautuvan markkinoinnin ydin. Blogissamme ohjeet sisältöstrategian tekoon.
Google My Business tai yritysprofiili on maksuton Googlen palvelu, joka auttaa yrityksiä löytymään Googlesta. Tärkein se on paikallisille yrityksille.
Loma-aikoina sisällöntuotanto saattaa tökkiä, mutta tee sisällöt ennakkoon ja napsi tästä sisältöideat sosiaaliseen mediaasi ja blogiisi kesän ajalle.
Instagram-markkinointi – miten yritys voi aloittaa sen ja millaista sisältöä kannattaa julkaista? Lisäksi kerromme miten saat seuraajia Instagramissa.
Facebook tykkää ja jaa -kilpailuita on paljon, mutta ne ovat sääntöjenvastaisia. Mikäli rikkoo Facebookin sääntöjä, Facebookilla on oikeus kyselemättä poistaa sääntöjä rikkova Facebook-sivu. Kirjoituksessamme käymme läpi, mikä on sallittua ja mikä kiellettyä Facebookin arvonnoissa ja kilpailuissa.
Yritysten Facebook-sivujen sisällöissä on usein toivomisen varaa. Listasimme kymmenen perusohjetta miten saat yrityksen Facebook-sivun toimimaan paremmin.
Mitä kannattaa ottaa huomioon, kun miettii yrityksen digimarkkinoinnin tai somemarkkinoinnin budjettia. Paljonko siihen kannattaa resursoida?
Muutama nopeasti toteutettavaa vinkki, joilla voi parantaa yrityksen Facebook-sivua – sisällöllisesti sekä markkinoinnillisesti.
Miten tehdään livevideoita Facebookiin? Tässä näet videon, josta saat ohjeen.
Miten toimit edustavasti sosiaalisessa mediassa? Kuinka luot itsellesi luotettavan ja työnhakuprosessia tukevan ammattiprofiilin?
Somesisällöt ovat somemarkkinointisi menestyksen avain. Paranna sosiaalisen median sisältöjäsi näillä ammattilaisvinkeillä.
Miten somekanavien ylläpitäjän pitäisi reagoida negatiiviseen palautteeseen? Tästä blogitekstistä saat 7 neuvoa kuinka käsitellä palautteet ja asiakassuhde.
Osaatko hyödyntää kaikki Pinterestin mahdollisuudet ja toiminnot? Tästä blogista löydät 11 uutta tapaa käyttää Pinterest tauluja.
Facebookin mainostyökalua käyttämällä saat tehokkaampia mainoksia kuin suoraan Facebook-sivuilta tehdyllä mainonnalla. Lue pikaohjeet mainostyökaluun.
Instagram livelähetykset nostavat livelähettäjätilit näkyville, sillä ne livet kiinnittyvät Instastoorijonon kärkeen, eikä algoritmi vaikuta näkyvyyteen.
Vältä nämä karikot ja menesty Instassa paremmin! Niille, jotka käyttävät Instagramia markkinointiinsa tavoitteellisesti ja mittaavat tuloksiaan.
Opettele Facebook-julkaisujen ajastaminen yrityssivullasi ja pärjäät loma-ajat ja voit julkaista postauksesi silloin, kun yleisösi on paikalla!
Instagramissa voit valita yritysprofiilin yrityksellesi. Yritysprofiili kannattaa otta käyttöön, sillä näin saat käyttöösi paljon ominaisuuksia, joista on markkinoinnissa hyötyä, mm. yhteystiedot. Lue blogistamme, miten yritysprofiili otetaan käyttöön.
Facebook-mainonta tarjoaa hyviä mainosmahdollisuuksia paikallisille yrityksille. Markkinoi paikallista yritystä - on hyvä mainosmuoto kivijalkayrityksille.
Ideoita joulumarkkinointiin ja -mainontaan. Ajoita kampanja oikein ja erotu joukosta. Joulushoppailu alkaa aikaisin ja kestää alennusmyynteineen yli pyhien.
Sisältömarkkinointi vie aikaa, joten kannattaa panostaa siihen mikä tuo eniten kauppaa tai liidejä. Lue miten sisältömarkkinoinnin mittaaminen onnistuu.
Hashtagit Facebookissa – kannattaako niitä käyttää ja missä tilanteissa? Kirjoituksessa avaamme hashtagin käyttöä yrityssivuilla ja henkilöprofiileissa.
12 vinkkiä Twitter-markkinointiin
Kävijätietojen perusteella ymmärrät, millainen sisältö tykkääjiäsi kiinnostaa ja leviää parhaiten. Lue mitä Facebook-analytiikkaa kannattaa seurata!
Markkinoinnin automaatiolla tehostat rutiininomaisia markkinoinnin toimenpiteitä, personoit sisältöjä, ja näin tarjoat paremman asiakaskokemuksen verkossa.
Instagram-mainonta tehdään Facebookin mainostyökalulla, kuten Facebook-mainonta. Kerromme mitä tulee huomioida Instagram-mainonnan tekemisessä.
Kuululla on ollut jo monta harjoittelijaa ja heitä haluamme jatkossakin taloon. Blogissamme lisää mitä harjoittelijamme harjoitteluajastaan kertovat.
Facebook mainonta tehokkaammaksi näiden vinkkien avulla! Tarkista oletko tehnyt mainostuksesi mainostyökalulla vai Facebook-sivun kautta.
Mitä tulee ottaa huomioon yrityksen tiedotuksessa? Muista aina tiedottaa tärkeimmistä kohokohdistanne ja mieti jo lähtiessä mikä yleisöä kiinnostaisi.
Miten amatööri voi tehdä videoita sosiaaliseen mediaan? Tässä blogissa ja videolla demoamme millaista jälkeä amatööri saa aikaan ilmaisvälineillä.
Miksi nettisivuilla käy paljon lukijoita, jotka eivät tee mitään? Jos nettisivujen kautta ei synny kauppaa, siihen on syynsä. www-sivun optimointi auttaa.
Facebookin mainostyökalu tarjoaa lukuisia mahdollisuuksia mainonnan kohdentamiseen myös b2b-alan yrityksille. Kohdenna koulutuksen tai toimialan mukaan.
Facebook mainonnan kohdentaminen on nyt entistäkin helpompaa Facebookin mainontatyökalun kautta.
Facebook-tykkäysten ostaminen on FB:n mukaan kielletty, eikä niitä kannata ostaa rahalla kolmansilta osapuolilta. Ostaminen saattaa pilata koko sivun.
Yritykselle videoiden julkaisutiheyttä tärkeämpää on videoiden sisältö ja jakelu. Muista jo budjetointivaiheessa videon jakelu ja mainostus.
Google Analytics on digimarkkinoijan tärkeimpiä työkaluja ja vieläpä ilmainen. 5 vinkkiä miten voit käyttää Analyticsia markkinointisi suunnitteluun.
Sosiaalinen media yrityskäytössä
Luodako Facebook-tapahtuma vai ei? Tapahtuma on tehokas tapahtuman näkyvyyden levittäjä, sillä apahtumavastauksen antaneet levittävät tietoa eteenpäin.
Ennen kuin mainostat, tutustu Facebook-mainonnan mainostyyppeihin, kohdennukseen ja mainoksen tulosten seuraamiseen, jotta Facebook-mainonta tehostuu!
On olemassa edullisia somehallintatyökaluja, jotka mahdollistavat somesisältöjen hallinnan ja ajastamisen yhdestä paikasta, esim. Hootsuite ja BufferApp.
Lue eri videomuotojen eroista. Tässä blogissa tarjoan vinkkejä kanavan valintaan, jakeluun ja oikean sisältömuodon valintaan. Valitako livevideo vai stoori?
Miten Facebookin algoritmi toimii ja miten sen kanssa pärjää vuonna 2020? Lue mitä markkinoijan pitää huomioida tänä vuonna Facebookin algoritmin suhteen.
Kannattaako perustaa yritystili LinkedIniin? LinkedIn tarjoaa hyötyjä niin rekrytointiin kuin työnantajamielikuvan luontiin. Lue lisää hyötyjä blogista!
Nappaa vinkit miten sosiaalisen median palveluita voi käyttää ohjaustyössä. Facebook-ryhmät, Instagram ja YouTube ovat monipuolisia tähän tarkoitukseen.
Google Analytics on verkkosivuston liikennettä seuraava ilmainen palvelu. Lue mitä tietoa Analytics ja GA4 verkkosivuistasi ja liiketoiminnastasi kertoo.
Pinterest on somepalvelu, jossa jaetaan kuvia ja videoita visuaalisiksi kokoelmiksi. Pinterest sopii työkaluksi myös yrityksille.
Kuulu osti osuuden myyntiseminaari Salesvationista. Seuraava Salesvation-tapahtuma järjestetään Oulussa vuoden 2019 aikana.
Facebook on julkaissut viestipalvelu Messenger for Kids:in Yhdysvalloissa. Pikku hiljaa se toivon mukaan leviää Eurooppaan ja Suomeenkin.
Facebook kehitti mainosten raportointityökalun, joka yhdistää Facebook-mainostilisi ja Excelin. Tämä työkalu säästää aikaa ja hermoja!
LinkedIn lisää hiljalleen geofiltterit videotyökaluunsa, lähinnä tapahtumissa käytettäviksi. Hyvä lisä tapahtumamarkkinoijille ja työntekijälähettiläille.
Salesvation järjestettiin Oulussa neljännen kerran. Tällä kertaa Kuulu oli mukana buustaamassa tapahtuman näkyvyyttä. Avaamme casessa, miten meni?
Facebook-mainonnan tulokset löydät mainostyökalun mainosraportista. Mittaa ja analysoi tuloksia, niin voit optimoida mainontaasi ja säästää selvää rahaa.
YouTube liven voi tehdä myös puhelimilla. Voit myös ajastaa livelähetyksen. Striimien yhteydessä oleva SuperChat on mainospaikka.
YouTube-mainos – miten videon mainonnan kohdennus tapahtuu ja kuka niitä näkee? Lue lisää YouTuben erilaisista mainosmuodoista.
Seuraajiemme some-, digi- ja videomarkkinointikysymyksiä ja heille vastattuja vastauksia kerättynä. 24 kysymystä ja vastausta.
Facbookin uutuus on Facebook locations -sivut, eli yhden pääasivun alaiset paikkasivut. Kerromme blogissa miten Facebook sijainnit toimivat.
Facebook-mainoksia voi tehdä monelta eri tililtä, mutta kannattaako se? Kerromme blogissamme järkevän tavan mainostaa Facebooksissa.
Kannattaako yrityksen mainostaa Twitterissä tai Linkedinissä? Mieti aina ensin missä kanavaissa oma kohderyhmä on ja onko mainonnan panos-tuotos-suhde hyvä.
Facebook-mainokset saattavat aiheuttaa päänvaivaa kuvien suhteen. Facebookilla on sääntöjä ja rajoituksia sekä mainoskuvien muodon että sisällön suhteen.
Markkinoinnin automaatio tehostaa markkinointia. Edullisia ja tehokkaita markkinoinnin automaatiotyökaluja on runsaasti, mutta miten valita Se Oikea?
Jotta Facebook markkinointi olisi kustannustehokasta yritykselle, on sen käytettävä rahaa Facebookiin, aivan kuten muihinkin mainosmedioihin.
Facebook on lanseerannut taas uutuuden: Facebook suosittelut. Tämä hyödyntää yrityksiä suoralla myyntimahdollisuudella ja helpottaa yrityksissä asioimista.
Facebookissa on mahdollista jakaa 360°-kuvia. Harvalla kuitenkin on oma 360°-kamera, mutta se ei haittaa: 360 asteen kuvia voi ottaa myös helposti älypuhelimella! Tarvitset vain Google Street View -sovelluksen älypuhelimeesi. Lue blogista helpot ohjeet 360°-kuvien tekoon puhelimella.
Snapchat Memories mahdollistaa, että voit julkaista jo otettuja kuvia ja videoita Snapchatissa. Voit siis käyttää puhelimesi albumin kuvia Snapchatissa.
Some on nyt täynnä videoita. Livevideot, pystyvideot, vaakavideot, stoorit, 360-videot – videomahdollisuuksia on valtavasti eri alustoilla.
Mikä on Instagram ja miten sitä käytetään? Instagram on somepalvelu, jossa julkaistaan kuvia, stooreja ja videoita. Ota Instagram perusteet haltuun!
Videomarkkinointi on nyt kovassa nosteessa, miksi? Lue blogistamme videon statistiikkaa ja analytiikkaa ja katso pieni opasvideo videon tekemiseen.
Vuorovaikutus Periscopessa voisi olla paljon nykyistä runsaampaa. 10 vinkkiä mitä yritys voi hyödyntää Periscopea markkinoinnissaan.
Digitaalinen markkinointi alkaa www-sivuilta. Huolehdi, että nettisivunne ohjaavat ottamaan yhteyttä ja ne on mobiilioptimoidut.
Miten tehdään menestyksekkäästi markkinointia Periscopessa? Huomioi muutama vinkki, niin Periscope markkinointi onnistuu.
Miten tehdään tehokasta Instagram-mainontaa? Instagram-mainonnassa on tärkeää pelata Instagramin ehdoilla sen sijaan, että tekisi samanlaista mainontaa kuin muihinkin kanaviin. Tässä vinkit ja parhaat käytänteet, miten saat Instagram-mainonnan ja -mainokset onnistumaan.
Facebookin mainostyökalussa on taas uusia ominaisuuksia ja mahdollisuuksia. Esittelemme sivutykkäysmainoksen, jolla houkutellaan uusia sivutykkääjiä.
Snapchat yrityksen markkinointikäytössä ei ole ihan helppo väline, mutta mahdollinen kuitenkin. Varsinkin jos ymmärrät kohderyhmäsi mieltymykset hyvin.
Kysyimme, ja 1600 snäppääjää vastasi. Miten ihmiset käyttävät Snapchatia, ketä he seuraavat, mitkä asiat kiinnostavat ja miksi Snapchat on niin koukuttava.
Snapchat ja Pinterest eroavat merkittävästi toisistaan demografiassaan, linkkien toiminnassa, tyylissä ja kommunikaatiossa.
Twiitit löytyvät nyt Googlen hakutuloksista. Yritys, ota siis nopeasti Twitter haltuun edes seurannan tasolla, jotta tiedät mistä puhutaan!
Snapchat on täynnä piilotettuja ominaisuuksia, joita ei opi käyttämään kuin kokeilemalla. Snapchatiin tulee jatkuvasti pieniä uusia ominaisuuksia, joista on vaikea pysyä perässä. Yleensä uudistukset ovat kuitenkin parempaan suuntaan. Lue blogista edistyneet vinkit Snäpin käyttöön!
Instagramissa voit kuvien ja videon kommentoinnin lisäksi lähettää yksityisviestejä. Viestit näkevät vain lähettäjä ja vastaanottaja. Voit myös luoda ryhmän, jonka kaikki jäsenet näkevät viestin. Tässä tässä blogauksessa esittelemme, miten yksityisviestien lähettäminen Instagramissa toimii.
Miten saat viestisi näkymään paremmin Facebookissa? Facebook rajoittaa koko ajan yrityssivujen näkyvyyttä rajummin ja rajummin. Uudesta blogistamme löydät kuusi vinkkiä, joiden avulla kehität itsestäsi paremmin Facebook-sivun ylläpitäjän.
Facebook uudisti yrityssivuja sekä henkilösivujen toimintoja joulukuussa. Käymme läpi viisi uudistusta. Yrityksille tärkein on Call to action -napit.
Instagramissa tietyt hashtagit eli aihetunnisteet eivät toimi. Nämä ovat Instan kieltämiä, hyvän maun vastaisia tai liian yleisiä. Niitä käyttämällä kuvasi ei löydy hakemalla, ainoastaan omasta kuvagalleriastasi. Lue blogistamme lista toimimattomista, kielletyistä ja rikkinäisistä hashtageista.
Miten Snapchatia voi käyttää yrityksen markkinoinnissa? Snapchat on oiva markkinoinväline tietyille kohderyhmille. Muutama vinkki aiheesta tässä blogissa.
Miten yritys voi järjestää Instagram-kilpailun? Instagram-arvonta tai -kilpailu houkuttelee uusia seuraajia Instagram-tilillenne. Lue vinkit järjestäjälle!
Mikä on Tumblr? Blogissamme pikaopas Tumblerin käyttämiseen sekä vinkkejä yrityksille siihen voisiko Tumblrin kautta tavoittaa oman kohdeyleisön.
Mikä on Snapchat ja miten sitä käytetään? Snäppi eroaa muista visuaalisista somepalveluista rentoudellaan ja hiomattomalla sisällöllään. Se on myös loistava tarinankerronnan väline reaaliaikaisuudessaan. Tässä Snapchatin perusohjeet Snapchatin käyttöä opetteleville!
Snapchat on Evan Spiegelin ja Robert Murphyn vuonna 2011 perustama kuvaviestipalvelu, jonka avulla voi jakaa arjen mukavia hetkiä snäppeinä eli kuvina, viesteinä ja lyhyinä videoina. Lue blogistamme Snapchatin esittely sekä käyttö pähkinänkuoressa.
Mikä on Ask.fm? Kesätyöntekijämme esittelee Ask.fm:n perustoiminnot ja mihin ja miksi nuoret sitä käyttävät. Ask.FM on lähes vain nuorten käyttämä some.
Iconosquare on analytiikkatyökalu, jonka voi valjastaa yrityksen Instagram-markkinoinnin avuksi. Iconosquare on maksullinen, mutta kattava analytiikka-apu.
Yrityksen Instagram – mikä siellä oikein toimii? Instagram voi olla hyödyllinen paikka sekä yritykselle, jolla on selkeä tuote että palveluyritykselle tai B2B-yritykselle. Yritys voi Instassa tuoda esille vaikkapa tiimiä, toimistoa ja palveluita. Tässä 15 sisältövinkkiä yrityksen Instagramiin.
Instagram on yksi suosituimmista somekanavista ja se on monelle brändille ja yritykselle tehokas markkinointikanava. Lue Instagramin hyvistä puolista.
Tinder on mobiilisovellus, tarkoituksena saattaa ihmisiä yhteen. Tinder on ladattavissa iOS- ja Android-puhelimiin – käyttö edellyttää Facebook-profiilia.
Kriisinhallinta sosiaalisessa mediassa kannattaa suunnitella ennakkoon, eikä vasta kriisin iskiessä. TOP 5 asiaa, jotka sinun on huomioita.
Lue kirjoituksestamme millainen on hyvä Facebook-mainos, millaisia ovat Facebookin eri mainostyypit ja mitä pitää huomioida Facebookin eri mainoskuvakoot.