
Vastuullinen tekoäly markkinoinnissa – eettiset periaatteet
Vastuullinen tekoäly markkinoinnissa – miten varmistat eettisen, läpinäkyvän ja oikeudenmukaisen tekoälyn käytön? Lue kattava opas ja käytännön vinkit!
ERITYISOSAAMINEN / KOULUTUSTEEMAT: Digimarkkinoinnin kokonaisuudet, sisältömarkkinointi, sisältöjen kanavaprofilointi, palvelumuotoilu, asiakaskokemus, saavutettavuus, esiintymiskoulutus
Tältä sivulta löydät myös kirjoittamiani blogiartikkeleita.
Vastuullinen tekoäly markkinoinnissa – miten varmistat eettisen, läpinäkyvän ja oikeudenmukaisen tekoälyn käytön? Lue kattava opas ja käytännön vinkit!
Sisäisen viestinnän laatu on aina henkilökohtainen kokemus. Meistä jokainen on viestijänä erilainen. Lue, miten kehität sisäistä viestintää.
Viestintä on johtamista ja johtaminen viestintää. Yrityksen on vaikea päästä haluttuun tavoitteeseen, jos päämäärää ei pystytä viestimään selkeästi..
Miten kirjoitetaan merkkipäivät kieliopillisesti oikein? Pienellä vai isolla? Täältä löydät suomalaisten merkkipäivien kirjoitusasut sekä päivämäärät.
Yritysten valetilejä ilmaantuu someen koko ajan. Niiden ilmiantaminen ja poistaminen on tärkeää, jottei feikkitili pääse levittämään virheellistä tietoa.
Tapahtumamarkkinointi on tehokasta ja edullista sosiaalisessa mediassa. Tapahtumaa kannattaa markkinoida sekä ennakkoon että tapahtuman jälkeen.
Asiakaskokemukseen panostamalla voi vaikuttaa yrityksen kilpailuetuun sekä positiiviseen tulokseen. Lue vinkit asiakaskokemuksen johtamiseen digikanavissa.
Tapahtumamarkkinointia on mahdollista tehdä hyvin kohdennetusti halutuille kohderyhmille somessa maksetun mainonnan avulla.
Sisältöjen saavutettavuudessa huomioi mm. selkeäkielisyys, sisältömuotojen vaihtelu, visuaaliset elementit ja kuvien vaihtoehtoiset tekstit.
Sisältömarkkinointi on laaja käsite ja sen sisällä voi tehdä melkein mitä vain. Lue blogista, miten kannattaa suunnitella ja toteuttaa sisältöjä.
Poikkeustilanteiden viestinnässä tärkeää on viestinnän nopeus, avoimuus ja saavutettavuus. Lue vinkkejämme, mitä viestinnässä kannattaa ottaa huomioon.
Saavutettava digiviestintä voi olla yritykselle kilpailuetu. Lue vinkit saavutettavan sisällön tuottamiseen niin, että kuka tahansa voi niitä käyttää.
Miten tehdään vaikuttava ja vakuuttava esitys? Olipa kyseessä asiantuntijaluento, myyntipuhe tai pitchaus, näillä Kuulun vinkeillä pääset hyvin alkuun.