Webinaari 13.12.2018

Ilmoittaudu webinaariin

13.12. Asiakaspalvelu sosiaalisessa mediassa (webinaari)

Paranna asiakaskokemusta hyvän asiakaspalvelun avulla

Asiakastyytyväisyys on yksi tärkeimpiä yrityksen menestyksen mittareita. Onnistuessaan asiakaspalvelussa, palvelun laadussa ja palveluodotuksiin vastaamisessa yritys luo pohjan hyvälle ja vahvalle asiakastyytyväisyydelle.

Asiakkaiden toiveet asiakaspalvelun suhteen ovat muuttuneet viimeisten vuosien aikana. Yhä useampi haluaa saada palvelua vaivattomasti käyttämissään sosiaalisen median kanavissa. Mutta millaista on hyvä asiakaspalvelu somessa? Entä miten omia tuotteita ja palveluja voi tarjota sekä myydä eri kanavilla?

Sisältö

  • Asiakaskokemus sosiaalisessa mediassa
  • Asiakkaan palvelukokonaisuus somessa
  • Asiakaspalautteiden käsittely
  • Työntekijälähettilyys; henkilökunnan sitouttaminen yrityksen

Aika: to 13.12. klo 12.30–15.30
Kouluttaja: Mari Kellokumpu
Hinta: 200 € + alv
Ilmoittautuminen: Viimeistään pe 7.12. Peruutukset viimeistään 7.12. Peruuttamatta pois jääneiltä laskutetaan kurssin koko hinta.