Asiakaspalvelu sosiaalisessa mediassa

Asiakastyytyväisyys on yksi tärkeimpiä yrityksen menestyksen mittareita. Onnistuessaan asiakaspalvelussa, palvelun laadussa ja palveluodotuksiin vastaamisessa yritys luo pohjan hyvälle ja vahvalle asiakastyytyväisyydelle.

Mikäli kiinnostuit koulutuksesta, täytä oheinen lomake ja pyydä tarjous!

Paranna asiakaskokemusta hyvän asiakaspalvelun avulla

Asiakkaiden toiveet asiakaspalvelun suhteen ovat muuttuneet viimeisten vuosien aikana. Yhä useampi haluaa saada palvelua vaivattomasti käyttämissään sosiaalisen median kanavissa. Mutta millaista on hyvä asiakaspalvelu somessa? Entä miten omia tuotteita ja palveluja voi tarjota sekä myydä eri kanavilla?

Sisältö

  • Asiakaskokemus sosiaalisessa mediassa
  • Asiakkaan palvelukokonaisuus somessa
  • Asiakaspalautteiden käsittely
  • Työntekijälähettilyys; henkilökunnan sitouttaminen yritykseen

Lue lisää blogistamme

Somevinkki 7: Hyvä asiakaspalvelu somessa

Hyvä asiakaspalvelu sosiaalisessa mediassa

Sosiaalinen media

Kuinka inhimillinen virhe asiakaspalvelussa käännetään onnistuneeksi kampanjaksi

Digimarkkinointi