Webinaari 22.11.2018

22.11.2018 Copywriting (webinaari)

Copywriting yritysviestinnässä ja -markkinoinnissa

Sisältömarkkinointi tarkoittaa asiakkaita kiinnostavan ja jaettavan ilmaisen sisällön tuottamista. Copywriting tähtää lukijalta haluttuun tiettyyn toimintaan. Sisältömarkkinointiin kuuluvat blogit, podcastit ja sähköpostiautomaatiot. Copywriting puolestaan kattaa myyntisivut, mainokset ja suorat sähköpostit.

”Todella hyvä sisältö mahdollistaa suhteiden luomisen, tuo julki myyntiviestin olematta liian myyvä sekä saa potentiaaliset asiakkaat pysymään.”

Siinä syy, miksi copywriterien kannattaisi suosia sisällöllistä lähestymistapaa ja yhdistää myyvä kirjoitustekniikka ja huippusisältö saadakseen parhaat hyödyt molemmista.

Koulutuksen sisältöä

  • Kielenhuolto kevyesti: ne pienet oikeinkirjoitusasiat, jotka erottavat tekstiammattilaisen amatööristä
  • Ideoita kirjoittamiseen: kukista tyhjän paperin kammo
  • Myyntitekstistä tarinaksi: kirjoita myyntiviestejä olematta myyvä
  • Työkalut kirjoittamiseen: näillä keinoilla teet kirjoittamisesta helpompaa
  • Miltä yritys kuulostaa: löydä yrityksesi äänensävy ja kokoa guideline
  • Kirjoittaminen kanavien ehdoilla: mikä kirjoitustyyli sopii someen, mikä uutiskirjeeseen?
  • Sekokielisestä selkokieliseksi: näin kirjoitat entistä saavutettavampaa sisältöä yrityksen verkkosivuille

Aika: to 22.11. klo 12–16
Kouluttaja: Titta Vilpa
Hinta: 200 € + alv
Ilmoittautuminen: Viimeistään ma 19.11. Peruutukset viimeistään 19.11. Peruuttamatta pois jääneiltä laskutetaan kurssin koko hinta.