Ti 28.5. Copywriting

Copywriting yritysviestinnässä ja -markkinoinnissa

Sisältömarkkinointi tarkoittaa asiakkaita kiinnostavan ja jaettavan ilmaisen sisällön tuottamista. Copywriting tähtää lukijalta haluttuun tiettyyn toimintaan. Sisältömarkkinointiin kuuluvat blogit, podcastit ja sähköpostiautomaatiot. Copywriting puolestaan kattaa myyntisivut, mainokset ja suorat sähköpostit.

Koulutus järjestetään live-webinaarina. Voit osallistua siihen mistä vain ja saat jälkikäteen webinaaritallenteen. Ilmoittaudu koulutukseen oheisella lomakkeella.

Ilmoittaudu webinaariin

”Todella hyvä sisältö mahdollistaa suhteiden luomisen, tuo julki myyntiviestin olematta liian myyvä sekä saa potentiaaliset asiakkaat pysymään.”

Siinä syy, miksi copywriterien kannattaisi suosia sisällöllistä lähestymistapaa ja yhdistää myyvä kirjoitustekniikka ja huippusisältö saadakseen parhaat hyödyt molemmista.

Koulutuksen sisältöä

  • Kielenhuolto kevyesti: ne pienet oikeinkirjoitusasiat, jotka erottavat tekstiammattilaisen amatööristä
  • Ideoita kirjoittamiseen: kukista tyhjän paperin kammo
  • Myyntitekstistä tarinaksi: kirjoita myyntiviestejä olematta myyvä
  • Työkalut kirjoittamiseen: näillä keinoilla teet kirjoittamisesta helpompaa
  • Miltä yritys kuulostaa: löydä yrityksesi äänensävy ja kokoa guideline
  • Kirjoittaminen kanavien ehdoilla: mikä kirjoitustyyli sopii someen, mikä uutiskirjeeseen?
  • Sekokielisestä selkokieliseksi: näin kirjoitat entistä saavutettavampaa sisältöä yrityksen verkkosivuille

Aika: ti 28.5. klo 9-12
Kouluttaja: Titta Vilpa
Hinta: 200 € + alv
Peruutukset viimeistään pe 24.5. Peruuttamatta pois jääneiltä laskutetaan kurssin koko hinta.