Ke 24.4. Henkilöbrändäys ja social selling – asiantuntija tunnetuksi

Social selling on nykyaikainen tapa ottaa omat digitaaliset verkostot osaksi myyntiä. Se on kiinteä osa myynti- ja asiakkuusprosessia, muttei suinkaan ainoa myynnin tapa. Social selling on tehokkaimmillaan yrityksessä, jossa yrityksen koko henkilöstö hyödyntää eri kanaviaan löytääkseen potentiaaleja asiakkaita sekä kehittääkseen uusia luotettavia verkostoja. Lue lisää sisällöstä alta. Koulutus järjestetään Helsingissä.

Täytä oheinen lomake ilmoittautuaksesi koulutukseen.

Ilmoittaudu koulutukseen

Merkittävä osa myynnistä tehdään nykyään verkossa. Social selling -myyjät helpottavat asiakkaan matkaa tarjoamalla tietoa ja läsnäoloa verkossa jo ennen asiakkaan yhteydenottoa. Samalla tavoitetaan suurempi yleisö, koska sama tieto on usean ihmisen löydettävissä verkosta, eikä olla riippuvaisia yksittäisistä puhelinsoitoista ja niistä saatavista tiedoista.

Koulutussisällöt

  • Henkilöbrändäys
  • Verkkonäkyvyyden ja tunnettuuden merkitys
  • Suhteiden luominen ja vaaliminen
  • Videot
  • Tehokkaimmat työkalut
  • Analytiikka

Aika: ke 24.4.2019 klo 12–16
Paikka: Helsinki, paikka ilmoitetaan myöhemmin
Kouluttaja: Laura Ylitalo
Hinta: 250 € + alv
Ilmoittautuminen: Viimeistään ma 22.4. Peruutukset viimeistään 22.4. Peruuttamatta poisjääneiltä laskutetaan puolet kurssin hinnasta.