Webinaari 14.12.2018

Ilmoittaudu webinaariin

14.12. Kriisiviestintä somessa (webinaari)

Miten viestiä kriisitilanteessa?

Mitä tehdä, jos tyytymättömän asiakkaan lähettämä palaute, oman työntekijän tahaton moka, tahallinen kiusanteko tai vaikkapa yhteiskunnassa vallitsevien asenteiden ristiriita yrityksen viestinnän kanssa aiheuttaa somekriisin ja yrityksenne joutuu julkisuuteen negatiivisessa sävyssä? Miten mahdollisiin kriiseihin voi varautua etukäteen?

Koulutus on suunnattu somessa toimiville yrityksille ja organisaatioille.

Sisältö

  • Some-viestinnän solmukohdat; ongelma vai kriisi?
  • Kuka vastaa?
  • Sisäinen tiedottaminen ja henkilökunnan ohjeistaminen
  • Kriisiviestintäsuunnitelma

Aika: pe 14.12. klo 12.30–14.30
Kouluttaja: Mari Kellokumpu
Hinta: 200 € + alv
Ilmoittautuminen: Viimeistään ti 11.12. Peruutukset viimeistään 11.12. Peruuttamatta pois jääneiltä laskutetaan kurssin koko hinta.