Laadukas sisältöstrategia ja sisällön suunnittelu =  Happy customers

Sisältöstrategia tukee liiketoiminnan tavoitteita ja on myynnin tärkeä apu ja liidien kerääjä. Pelkät timanttiset sisällöt eivät kuitenkaan riitä, vaan ne tarvitsevat rinnalleen toimivat verkkosivut. Webinaarissa kuullaan myös tavoitteiden mukaisista verkkosivustoista ja siitä miten sivuston laatua voi mitata pitkäjänteisesti. Tässä webinaarissa käydään läpi niin sisällölliset kuin teknisesti olennaiset asiat hakukonelöydettävyyteen, saavutettavuuteen ja potentiaalin asiakkaan auttamiseen.

Lataa Sisältöstrategia-materiaali tästä itsellesi

Lataa materiaali

 

Katso webinaaritallenne alta

siteimproven ja kuulun webinaaritallenne

Webinaarissamme esitellyt linkit

Tarkista verkkosivuston SEO-taso

Tarkista verkkosivuston saavutettavuustaso

Hubspotin asiakaspersoonatyökalu

Kuulun sisältökalenteripohja

Hubspotin sisältökarttapohja

Google Trends

 

 

Lue lisää sisältöihin liittyvistä webinaareistamme alta

New call-to-action

Sisältösuunnittelusta julkaisukalenteriksi Helsinki

Sisältömarkkinointi webinaari

Sisältöjen hakukoneoptimointi webinaari

 

Jos tarvitsette apua yrityksenne hakukoneoptimoinnin tai sisältöjen kanssa, ota rohkeasti yhteyttä

 

OTA YHTEYTTÄ

Kouluttajat

Jonna Muurinen

Olen työskennellyt sisältöjen parissa jo parikymmentä vuotta, ensin toimittajana, sitten tiedottajana, sitten sisältöstrategina ja nyt hyvin kokonaisvaltaisesti viestinnän, markkinoinnin, myynnin ja liiketoiminnan näkökulmista. Autan koulutettavia ymmärtämään sisältöstrategista ajattelua ja sisältöjen löydettävyyden tärkeyttä.

Jonna Muurinen
Jonna Muurinen, Kuulu

 

Antti Korhonen

Autan asiakkaitamme päivittäin saamaan enemmän irti verkkosivuistaan. Ongelmat verkkosivuissa liittyvät usein huonolaatuiseen sisältöön, hakukonenäkyvyyteen tai saavutettavuuteen. Ymmärtämällä asiakkaiden syyt tuottaa laadukasta sisältöä oikeille lukijoille, pystyn varmistamaan oikeiden asioiden mittaamisen ja laadun varmistuksen.

Antti Siteimprove
Antti Korhonen, Siteimprove

 

Sisältöstrategia – yrityksen sisältömarkkinoinnin pohja

Sisältöstrategia – yrityksen sisältömarkkinoinnin pohja

Digimarkkinointi

Hakukoneoptimointi eli SEO – varmista löydettävyytesi verkossa

Näillä vinkeillä sivujen hakukoneoptimointi onnistuu helposti.

Hakukoneoptimointi

Miten verkkosivun sisältöä voi parantaa?

Miten verkkosivun sisältöä voi parantaa?

Asiakaskokemus

Sisällön saavutettavuus verkkopalvelussa

Asiakaskokemus

Nettisivukävijät ostajiksi

Nettisivukavijat ostajiksi

Digimarkkinointi

UX writer ja UX writing – ammattina tekstien muotoilu digitaalisissa ympäristöissä

Lue blogista, mitä UX writing tarkoittaa ja mikä on UX writerin työtehtävä.

Sisällöntuotanto