LinkedIn-markkinointi

Linkedinissä voit toimia joko henkilönä tai yrityksenä, mieluiten toki sekä että. Tässä koulutuksessa käydään läpi sekä henkilöprofiilin että yritysprofiilin mahdollisuuksia sekä analytiikkaa.

Mikäli kiinnostuit koulutuksesta, ilmoittaudu oheisella lomakkeella!

Yksi tehokkaimmista tavoista yrityksille hyödyntää LinkedIniä on yritysprofiilista tehdyt julkaisut. Käymme läpi miten yritysprofiili perustetaan ja miten se optimoidaan niin, että se löydetään.

Koulutussisällöt

  • Henkilökohtaisen profiilin optimointi
  • Yritysprofiilin luominen ja optimointi
  • Maksullinen mainonta (osallistujien kiinnostuksen mukaan)
  • Työntekijälähettilyys

Kouluttajana toimii Annika Vähänen.

Kannattaako mainostaa Twitterissä tai LinkedInissä?

Kannattaako mainostaa Twitterissä tai Linkedinissä?

Sosiaalinen media

Tehokkaan LinkedInin käytön 4 osa-aluetta

Tehosta LinkedIn-profiiliasi näillä vinkeillä.

LinkedIn

Social Selling Index (SSI) – sosiaalisen myynnin mittari LinkedInissä

LinkedInin Social Selling Index (SSI) työkalulla pääset seuraamaan oman tekemisesi vaikuttavuutta.

Henkilöbrändi

LinkedIn-yrityssivun julkaisut

LinkedIn-yrityssivun julkaisut

LinkedIn