Sisältömarkkinointi

Sisältömarkkinoinnin valmennus kaikille yrityksille, jotka haluavat helpottaa asiakkaidensa ostopäätöstä osuvien sisältöjen avulla.

Sisältömarkkinointi on Kuulun ydinosaamista, joten tästä koulutuksesta tulet saamaan erityisen paljon eväitä matkaasi. Lue lisää sisällöstä alta.

Mikäli kiinnostuit koulutuksesta, täytä oheinen lomake ja pyydä tarjous!

Mieti jo valmiiksi markkinointinne

  • tavoitteet
  • kohderyhmät
  • resurssit (henkilö- ja aikaresurssit sekä mahdollinen budjetti
    jotta meille tullessa olet avoin ja ideointimoodissa!

Käymme läpi tehokkaan sisältöideoinnin prosessin

  • Vuosikello
  • Sisältökalenteri
  • Sisällöt ostoprosessissa
  • Asiakaspersoonat ja sisältökartan rakentaminen
  • Millaisia sisältömuotoja voidaan käyttää
  • Sisältöjen uudelleen käyttäminen
  • Ideointia markkinointianne varten sekä yksin että ryhmässä

Teemme koulutuksen aikana pieniä harjoituksia.

Ota mukaasi muistiinpanovälineet ja mielellään tietokone/muu väline, jolla normaalisti suunnittelet sisältöjänne.

Koulutus on tarkoitettu markkinointia ja viestintää työkseen suunnitteleville ja toteuttaville henkilöille. Voit olla yrittäjä tai isomman yrityksen markkinointiosaston työntekijä.

Lähtiessäsi sinulla on

  • Sisältökalenteri seuraavaksi vuodeksi
  • Vuosikellopohja
  • Sisältöideointityökaluja

Kuulu kouluttajana

Koulutamme myös omien koulutustemme lisäksi seuraavissa laadukkaissa koulutustaloissa:

  • AaltoPRO
  • Markkinointi-instituutti
  • MIF
  • Saranen Consulting
  • Googlen Adwords Academy
  • Suomen Toimitusjohtajakoulu

Pidämme noin 400 koulutuspäivää vuodessa ja saamme kiitettäviä arvosanoja sekä omista avoimista koulutuksista että laatusertifioitujen virallisten koulutustalojen keräämien palautteiden pohjalta.

Lue lisää blogistamme

Sisältöstrategia – yrityksen sisältömarkkinoinnin pohja

Sisältöstrategia – yrityksen sisältömarkkinoinnin pohja

Digimarkkinointi

Ideointivinkkejä sisältömarkkinoijalle

s sisällöntuotanto ja sisältömarkkinointi ovat osa työtäsi, nappaa tästä vinkit ideointiin.

Digimarkkinointi

Somevinkki 14: Laadukas sisällöntuotanto ja sisältömarkkinointi

somevinkki14 laadukas sisallontuotanto

Digimarkkinointi

7 mittaria sisältömarkkinoinnin mittaamiseen

Sisältömarkkinoinnin tulosten mittaaminen on yhä harvinaista. Joskus on vaikea ymmärtää mitä kaikkea voi mitata ja mitä kaikkea kannattaa mitata. Mittaaminen on helppoa, kunhan mittaristo on kunnossa. Sisältömarkkinointi on sen verran aikaa vievää tekemistä, että sokkona sitä ei kannata tehdä. Esittelemme tässä muutaman mittaamisen tavan.

Digimarkkinointi