Tässä koulutuksessa erittäin kokenut tapahtumatuottaja ja -markkinoija Mari Kellokumpu kertoo vinkkinsä ja kokemuksensa tapahtumien markkinoinnista niin pienissä kuin suurissa, kansainvälisissä tapahtumissa.

Koulutussisällöt

  • Sosiaalisen median mahdollisuudet tapahtumamarkkinoinnissa
  • Ennakko- ja jälkimarkkinointi
  • Tapahtuman aikainen markkinointi
  • Videot
  • Analytiikka ja seuranta
  • Kohdeyleisön sitouttaminen
  • Verkkonäkyvyyden merkitys ja Googlen mahdollisuudet

Aika: ti 4.12.2018 klo 12–16
Kouluttaja: Mari Kellokumpu
Hinta: 200 € + alv
Ilmoittautuminen: Viimeistään to 29.11.. Peruutukset viimeistään 29.11. Peruuttamatta pois jääneiltä laskutetaan puolet kurssin hinnasta.

HUOM! Koulutus järjestetään, mikäli saamme NELJÄ osallistujaa. Ilmoitamme 29.11. iltaan mennessä, jos kurssi peruutetaan.