Ti 4.6. Web-analytiikka

Tässä koulutuksessa opit mitä kaikkea voit analysoida verkkosivustasi, sillä kävijöistä, sen toimivuudesta ja sisällöistä sekä sosiaalisen median seuraajistasi. Lue lisää sisällöstä alta.

Koulutus järjestetään live-webinaarina. Voit osallistua siihen mistä vain ja saat jälkikäteen webinaaritallenteen. Täytä oheinen lomake ilmoittautuaksesi koulutukseen. Lue koulutuksen sisällöistä tämän sivun alalaidasta.

Ilmoittaudu webinaariin

Tiedätkö mitä kanavia pitkin kävijät tulevat verkkopalveluusi? Tiedätkö mitä he nettisivuillasi tekevät? Tai tiedätkö miksi he eivät tee mitä toivoisit heidän tekevän? Jos et tiedä, niin web-analytiikka auttaa sinua ymmärtämään asiakkaiden toimintaa verkkosivuillasi.

Web-analytiikasta saatu tieto

  • auttaa ymmärtämään potentiaalisia asiakkaita
  • auttaa tehostamaan myyntiä ja muita sivustolle asetettuja tavoitteita
  • johtaa parempaan asiakaskokemukseen ja asiakaspalveluun
  • tukee myyntityötä kasvattamalla lämpimien liidien määrää
  • auttaa tuottamaan potentiaaleille asiakkaille sopivampaa sisältöä.

Käymme läpi Google Analyticsia, Hubspotin analytiikkaa, Facebookin, Instagramin, LinkedInin, YouTuben ja Twitterin analytiikkaa. Toivomme myös, että koulutettavat esittävät ennakkokysymyksiä ilmoittautuessaan koulutukseen.

Aika: ti 4.6. klo 12–16
Kouluttaja: Jonna Muurinen ja Tuomas Muurinen
Hinta: 250 € + alv
Peruutukset viimeistään 31.5. Peruuttamatta poisjääneiltä laskutetaan puolet kurssin hinnasta.

Huom! Koulutus toteutetaan, jos osallistujia on vähintään neljä.