Markkinoinnin automaatio -palvelut

Me Kuululla olemme tehneet markkinoinnin automaation kanssa töitä nyt viitisen vuotta, päätyökalunamme Hubspot. Markkinoinnin automaatiojärjestelmiä on kuitenkin hyvin monenlaisia ja pystymme työskentelemään hyvin monenlaisten järjestelmien kanssa.

Markkinoinnin automaation tavoitteet

Ennen markkinoinnin automaation käyttöönottoa kannattaa pohtia mitkä ovat tavoitteenne sen suhteen. Haluatteko

  • Tehostaa myyntiä
  • Tehdä uusasiakashankintaa
  • Parantaa asiakaskokemusta
  • Palvella nykyisiä asiakkaitanne paremmin

…vai kenties jotakin muuta. Oikea markkinoinnin automaatiojärjestelmä valitaan muun muassa tavoitteista käsin. Lisäksi valintaan vaikuttavat muut nykyisin käytössä olevat järjestelmät sekä yrityksen nykyiset henkilöstöresurssit.

Jos yrityksessä on henkilö, joka pystyy itse tekemään markkinoinnin automaatiotyötä mahdollisimman pitkälle, on tilanne täysin toinen kuin yrityksessä, joka ulkoistaa automaatiotekemisestä osia muille.

Hubspot

Olemme Hubspotin kumppani, mikä tarkoittaa, että jos päätätte valita Hubspotin, voimme kouluttaa teidät käyttämään työkalun ominaisuuksia

Työ alkaa kick-off päivällä, jossa määritellään

  • Tavoitteet markkinointiautomaation käytölle
  • Asiakaspersoonat
  • Sisältösuunnittelu, ideointi, vuosikello, sisällöntuotanto ja kampanjat
  • Kevyt ideointi ensimmäiseen markkinointiautomaatiota hyödyntävään kampanjaan

Lisäksi koulutamme Hubspotin moninaisia markkinointiominaisuuksia tarpeiden mukaan. Miten sitä käytetään sisällöntuotannossa, bloggaamisessa, sähköpostimarkkinoinnissa, laskeutumissivuilla, sosiaalisen median ylläpidossa ja mainonnassa.

Jos asiakas ottaa käyttöönsä Hubspotin myyntityökalut ja CRM:n, pidämme erillisen työpajapäivän niissä. Työpajojen aikana tehdään heti myös toimenpiteitä automaation aloittamiseksi.

Lopuksi pidetään yhteinen kampanjan suunnittelupäivä, jossa käydään läpi

  • Kampanjatyökalu
  • Uutiskirjemarkkinoinnin sisältö- ja julkaisusuunnitelma
  • CTA:t ja automaattiset viestit
  • Kampanjaa tukevat sisällöt
  • Laskeutumissivun suunnittelu

Päivän lopuksi kampanja on käynnistystä vaille valmis.

Lue alta mitä b2b-yrityksen kannattaa miettiä ennen markkinoinnin automaation käynnistämistä.

Markkinoinnin automaatiokoulutukset ja konsultaatio

Koulutamme markkinoinnin automaatiota teknologiariippumattomasti, mutta myös Hubspotia.

Lue lisää koulutuksesta alta.

Kuulunautti

Markkinoinnin automaatiota tukemaan, voimme tarjota myös Kuulunautti-palveluamme. Kuulunautti on henkilö, joka pystyy auttamaan teitä

  • Teknisissä
  • Sisällöllisissä
  • Digimarkkinoinnillisissa
  • Visuaalisissa
  • Design

asioissa. Eli voitte ostaa meiltä Kuulunautin 1–5 päiväksi viikossa tai vaikka koko viikoksi. Hän työskentelee teidän kanssanne ja valitsemme teille aina henkilön, jolla on juuri se osaaminen mihin apua tarvitsette.

Lue lisää Kuulunautti-palvelusta

Mitä tekee kuulunautti?

mita tekee kuulunautti

Digimarkkinointi

Kuulunautti vahvistaa yrityksen digiosaamista arvojen kautta

Kuulunautti vahvistaa yrityksen digitaalista osaamista arvojen kautta

Rekry