MMA, eli Myynnin ja Markkinoinnin Ammattilaiset halusivat apua tunnettuuden kasvattamiseen ja jäsenhankintaan – ja tietenkin kattavista jäseneduista kertomiseen. Heillä on jäseniä yli 20 000, mutta Suomessa on valtavasti myynnin, markkinoinnin ja ostamisen parissa työskenteleviä ihmisiä, joita MMA vielä voisi auttaa. MMA tarjoaa jäsenilleen työsuhdejuristin palveluita, koulutuksia sekä tukea ja turvaa työelämään.

Tavoitteista käsin teimme niin strategista kuin taktista markkinointityötä. Yhdessä toteutimme monikanavaisen digimarkkinointikampanjan, joka sisälsi kampanjan visuaalisen ilmeen suunnittelun, kuva- ja videosisällön tuotannon sekä kampanjan toteutuksen. Kampanjoinnin lisäksi toimimme MMA:n jatkuvan digitaalisen markkinoinnin kumppanina.

Aikaisemmin olimme mukana MMA:n brändiuudistuksessa äänensävyn osalta. Toteutimme MMA:lle  äänensävytyöpajan, jossa määriteltiin ja uudelleenmuotoiltiin äänensävyä, jolla kohderyhmiä puhutellaan. Tuloksena oli äänensävyohjeisto.

Kampanjan aikana jäsenyyksien määrä kasvoi yli 45 % keskimääräiseen kuukauteen verrattuna.

MMA:n Igor Parri kertoo videolla, että Kuulun avulla he ovat oppineet ymmärtämään asiakassegmenttien erilaiset tarpeet sisältöjen suhteen ja tuottamaan purevia ja iskeviä sisältöjä.

– Yhteistyössä parasta on ehdottomasti ollut Kuululaiset! Kuululaisten kanssa tekeminen on ollut mukavaa, helppoa, inhimillistä ja vuorovaikutteista. Tuntunut, että aidosti välitetään asiakkaan tavoitteista ja tehdään työtä yhteisten tavoitteiden eteen. Me suositellaan Kuulua, koska se on asiantunteva ja aidosti läsnä, sitoutuu yhteisiin tavoitteisiin.

Katso videolta, mitä MMA itse kertoo yhteistyöstämme

Tutustu myös muihin asiakastarinoihin alta!

K-market Ruukin Ruustinna-olut: brändi, tarina, visuaalinen ilme ja lanseerauskampanja

Ruukinkosken Ruustinna

Nestor Cables – Brändin kirkastus ja kaksi yritysvideota

Asiakasreferenssi Nestor Cables