Prime Sales logo

Monikanavainen rekrytointikampanja – 200 työhakemusta

Kampanjan tavoite

Tavoittaa suuri määrä ihmisiä ja innostaa heidät hakemaan työtä Prime Salesilta. Kaikki kampanjan verkkosivuliikenne ohjattiin laskeutumissivulle primesales.fi/rekry, jossa tavoitteena oli hakemuslomakkeen lähetys.

Asiakkaan haaste

Kohderyhmää, jolle viestiä rekryviestiä verkossa jaetaan, oli vaikea määritellä, koska Prime Salesin työntekijöitä ei rajaa esimerkiksi demografia tai koulutus. Lisäksi uupui idea kampanjan visuaalisesta ilmeestä.

Kampanjan ajankohta

Talvi 2018–2019


Kampanjan ansiosta Prime Sales sai
200 työhakemusta.


Kuulun toteuttaman kokonaisuuden sisältö

Kuulu toteutti kampanjat digikanaviin. Lisäksi Prime Sales hyödynsi kampanjan aineistoa mm. kohdatessaan työnhakijoita messuilla.

  • kampanjan visuaalisen ilmeen ja mainostekstien suunnittelu
  • mainoskuvien toteutus eri medioihin
    • kampanjan laskeutumissivu verkkosivustolla
    • Facebook
    • Instagram Stories
    • digitaulut
    • rollupit
    • julisteet
    • flyerit
  • suunnitelman kanavista, joissa rekrymainontaa tehdään
  • suunnitelma tarvittavista mainoseuroista ja niiden jakautumisesta kanavittain
  • jatkuva kampanjoiden seuranta ja optimointi, jotta asiakas sai parhaan mahdollisen vasteen kampanjoinnilleen.
  • mainoskampanjoiden toteutus Google Adsiin, Facebookiin ja Instagramiin

Sovittujen raamien puitteissa Kuulu teki päätöksiä viikoittaisista toimenpiteistä digikanavissa proaktiivisesti. Asiakkaalta pyydettiin vahvistus suurempiin muutoksiin.

 

Kampanjan tulos

Kampanjan tuloksena Prime Salesilla on aloittanut talven aikana useita kymmeniä uusia työntekijöitä. Kampanjointia jatkettiin vielä kesätyöteemalla ja sen myötä Primen kesätyösopimukset oli tehty valmiiksi jo maaliskuussa. Prime Sales koki saaneensa riittävän määrän hyviä työhakemuksia, jotta saatiin palkattua sopivia tekijöitä. Yhteistyö jatkuu nyt hyvin ketteränä, kun molempien osapuolten työtavat ovat tiedossa.

Katso videolta, mitä Prime Salesin toimitusjohtaja, Joonas Puurunen, kertoo yhteistyöstä

Kiinnostuitko monikanavaisesta kampanjasta?

Haluatko sinäkin yrityksellesi monikanavaisen kampanjan? Ota yhteyttä ja katsotaan yhdessä, miten voisimme auttaa.

Ota yhteyttä