Lisätietoja ja ilmoittautuminen Oulun kauppakamarin tapahtumasivulla.

 

Koulutuksessa esitellään erilaisia vaihtoehtoja, joita b2b-alan yritykset voivat digitaalisista työkaluista valjastaa oman yrityksensä käyttöön. Käymme läpi verkkonäkyvyyden merkityksen koko yrityksen toiminnalle. Millaisia mahdollisuuksia sosiaalisen median kanavat tarjoavat myyntihenkilöstölle ja missä kanavissa voi ja kannattaa tehdä maksullista mainontaa? Konkreettiset tulokset nähdään analytiikan avulla ja koulutuspäivän aikana pääset tutkimaan myös omien tilienne (Facebook ja LinkedIn) analytiikkaa ja voit saada tuloksista ammattilaisen arvion.

Ota kannettava mukaan koulutukseen! Analytiikkaa tarkastellaan Facebookista ja LinkedInistä. Saat koulutuksesta enemmän irti, mikäli sinulta löytyy some- ja mainostilit edellä mainituista.

Asiantuntijana toimii toimitusjohtaja Jonna Muurinen, Kuulu Oy. Jonna on digimarkkinointitoimisto Kuulun perustaja ja toimitusjohtaja. Hänellä on 18 vuoden kokemus kansainvälisestä markkinoinnista ja viestinnästä. Vuosittain hän kouluttaa noin 100 koulutusta digimarkkinoinnista ja sparraa yritysten johtoryhmiä digitaalisen markkinoinnin ratkaisuista.

Ohjelma:
8.45 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
9.00 Koulutuksen avaus

Koulutuksen sisältö:
Verkkonäkyvyyden merkitys
Googlen mahdollisuudet
Sisältömarkkinointi
Sosiaalisen median mahdollisuudet
Videot
Tehokkaimmat työkalut
Analytiikka

12.00 lounas, 14.15 iltapäiväkahvi, 16.00 koulutus päättyy

PDF-OHJELMA


Ilmoittauduthan 17.4. mennessä: www.lyyti.in/digimarkkinointib2b

tai jaana.lahtinen(at)chamber.fi, p. 050 408 0663.

Osallistumismaksu: jäsenetuhinta 360 e + alv 24 %, normaalihinta 500 e + alv 24 %.
Maksuun sisältyy ohjelman mukainen luento, materiaali ja tarjoilu.

Lisätiedot: palvelujohtaja Riitta Schroderus, p. 050 338 9350, riitta.schroderus(at)chamber.fi

Tervetuloa kaikkki Kauppakamarin jäsenet!