
Yritysblogi – parhaat käytännöt bloggaamiseen
Yrityksen bloggaaminen aloitetaan määrittämällä blogin tavoite. Yritysblogin kirjoittaminen on mahtava tapa viestiä persoonallisesti ja tavoitteellisesti!
Yrityksen bloggaaminen aloitetaan määrittämällä blogin tavoite. Yritysblogin kirjoittaminen on mahtava tapa viestiä persoonallisesti ja tavoitteellisesti!
Suosituimpia blogikirjoituksia päivittämällä hakukonetulokset paranevat ja lukijat kiittävät. Aina ei tarvita uutta tekstiä löytyäkseen Google-haulla.
Sähköpostimarkkinointi on hyvä lisä osaksi markkinointistrategiaa. Sähköpostimarkkinointi on tehokasta vain, jos vastaanottajat lukevat postejasi!
Aktiivinen bloggaaminen tuo yritykselle paljon hyötyjä. Blogi vaikuttaa hakukonenäkyvyyteen ja vahvistaa luottamussuhdetta yrityksen ja asiakkaan välillä.
Miten somessa kannattaisi markkinoida vuonna 2016? Tässä muutamia asioita, joita rohkeiden somemarkkinoijien kannattaa kokeilla.
Instagram on perusominaisuuksiltaan melko suoraviivainen. Instgram-sovelluksesta löytyy kuitenkin paljon sellaisia ominaisuuksia, joista harva tietää: tykkää kuvista tuplanapauttamalla kuvia, tarkastele julkaisuja, joista olet tykännyt. Tässäpä siis pieni listaus Instan salaisuuksiin!
Miksi on tärkeää käyttää ammattilaista käännöksiin? Kääntäjä hallitsee alan sanaston, tuntee kulttuurierot ja ymmärtää kokonaisuudet.
Google lanseerasi uuden version verkkosivujen seurantatyökalu Google Analyticsista. Opi, miten Google Analytics 4 vaikuttaa verkkosivujen seurantaan!
Facebook Business Manager on työkalu, jolla hallinnoidaan organisaation Facebookia. Tästä löydät tietopaketin työkalusta ja siitä, mitä hyötyä siitä on!
Toimiva digimarkkinoinnin mittaussuunnitelma auttaa luomaan luotettavan mittariston ja helpottaa toimenpiteiden optimointia.
Luo yrityksesi Google Analytics -tilille vähintään nämä suositellut näkymät: raakadata, testinäkymä ja käyttönäkymä. Lue blogistamme lisää!
Tavoitteen asettaminen on usein vaikein osa markkinoinnin suunnittelussa. Lue erot ylätason yritystavoitteista ja kampanjatavoitteista.
Someen ei tulla ensisijaisesti seuraamaan yrityksiä ja hyvä sisältö onkin somessa A ja O. Lue blogista, mitkä asiat yritysten sometuksessa voivat ärsyttää.
Miten Facebookia voi hyödyntää tuotemarkkinointiin? Yritys Facebookissa tarkoittaa nykyään muutakin kuin mainostyyppisiä julkaisuja. Lue vinkit blogistamme!
Facebookista löytyy lukemattomia ominaisuuksia, jotka eivät välttämättä ole kaikille tuttuja: julkaisujen tallentaminen, mainosasetusten muokkaaminen, uutisvirran muokkaus ja tilin turvallisuuden parantaminen. Lue blogista vähemmän tunnetuista ominaisuuksista!
YouTube-markkinointi ja videoiden levitys vaatii paljon muitakin kanavia YouTuben lisäksi! Blogissa vinkkejä markkinointiin ja videoiden optimointiin.
Instagram Stories on 24 tunnin ajan julki oleva stoori, tarina, johon kerätään kuvia ja videoita. Instan Stories muistuttaa paljon Snapchatin Stories -ominaisuutta. Lue blogistamme, mikä on Instagram Stories.
Hakukoneet ja sosiaalinen media. Yrityksen somekanavat voivat vaikuttaa positiivisesti yrityksen hakukonenäkyvyyteen ja -löydettävyyteen. Nappaa vinkit!
Twitterin twiitit oli ennen rajoitettu 140 merkkiin, kunnes Twitter höllensi rajoituksen 280 merkkiin. Lue lisää twiitteihin liittyvistä rajoituksista.
Videomarkkinointia hankaloittavat videoalustat ja niiden eriävät piirteet ja vaatimukset: toiset tarjoavat auto-play-videoita, toiset toistavat videot automaattisesti äänen kanssa, toiset taas mykistettynä. Listasimme eri kanavien ominaisuudet yhteen pakettiin.
Twitter analytiikka on kattavaa ja sitä on hyvä seurata. Mitä Twitterissä voi mitata? Tässä lyhyt listaus, mitä Twitter-analytiikasta kannattaa seurata.
Sisältömarkkinointi yleistyy ja digimarkkinoijt kilpailevat huomiostasi. Digimarkkinointi on turhaa ilman huomiota. Miten vangitset lukijoiden huomion?
Facebook panostaa livevideoon. Livevideon lähetys on kaikkien yrityssivujen käytössä. Livevideo avaa uusia mahdollisuuksia myös markkinoijalle.
Facebookin pika-artikkelit mahdollistavat pitkien sisältöjen julkaisun Facebookissa ilman ulkoista linkkiä. Mitä ominaisuus tarkoittaa markkinoijalle?
Kuvapankit ja kuvat ovat tärkeitä markkinoinnin suunnittelussa. Näiden vinkkien avulla valitset kuvapankkikuvien paljoudesta yrityksellesi sopivat kuvat.
Facebook-mainontaa voi hyödyntää monella tapaa myös yrityksen omalla Facebook-sivulla: voit esimerkiksi kiinnittää mainoksen seinällesi. Lue blogista, miten mainos luodaan ja miten se kiinnitetään Facebook-yrityssivun seinälle!
Laadukas ja vetoava sisällöntuotanto on haastavaa. Parhaat vinkit, joilla sisältömarkkinointi tuo tuloksia.
Miten Snapchatissa saa seuraajia? Snapchatissa on monenlaisia mahdollisuuksia jakaa oma käyttäjäprofiili muissa kanavissa. Toiminnot helpottavat käyttäjien ohjaamista Snapchat-profiiliin ja madaltaa kynnystä seurata muita käyttäjiä Snapchatissa. Lue seuraajien lisäämisestä somevinkissä!
Sosiaalisen median täytyy olla osa yrityksen liiketoimintastrategiaa, jotta se toisi tuloksia: tavoitteet ja analytiikka ovat siinä olennaisia. Lue vinkit!
Analyysit, seuranta, ajastus, benchmarkkaus… somessa on oltava aktiivinen muutenkin kuin julkaisemalla sisältöä, jos haluaa menestyä. Listasimme somevinkkiin hyödyllisiä työkaluja lisättäväksi somemarkkinoijan työkalupakkiin. Tutustu somemarkkinoinnin työkaluihin ja opi!
Sosiaalisen median ylläpitoon kuluu paljon aikaa. Voiko sitä helpottaa? Hyvällä suunnittelulla, analytiikalla ja apukeinoilla vapautat aikaa muuhun työhön.